I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svenska vs. brittiska nattklubbar [Filmklipp]

Övrigt - Webbsidor

2006-11-17 00:03

Svenska vs. brittiska nattklubbar [Filmklipp]

Hemskt roligt

Blev glad efter en hård dag på jobbet så råkade jag klicka mig fram till denna å den fick mig att le.

"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."

2006-11-17 00:15
hehe..ganska sant..folket är ju inte så snyggt i england
faty fat faty

2006-11-17 00:17
...men de festar desto hårdare.
checka alla blåmärken, props.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2006-11-17 00:17
uuuuhh när ja kollade på den svenska så tyckte att vissa av tjejerna inte va så extremt jätte snygga, vissa t.o.m. lite äckliga... men de har väl mest med min smak att göra. sedan såg jag den brittiska... :S jag älskar Sverige!

Fast den va ju iofs lite vinklad. hade man visat bilder från AIKs stammis hak efter en match hade ribban sänkts en aning från det svenska hållet (dock inte ner till den brittiska men ändå)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2006-11-17 00:26
Nee, fyfaaan.. att du lägger upp den :P hatar folk som säger gammal.. men den här är verkligen gammal, före min tid!!

Så därför säger jag inte gammal trots allt.,. men den e ganska kul...
 Kul med Natacha.. lr?
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-11-17 12:52

hahah, =)

va?

2006-11-17 14:44
Precis..
Hade de tagit en klubb i London, i samma kaliber som den svenska VIP-klubben istället, så hade det förmodligen varit en aning annorlunda
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN
Battlerappare

2006-11-17 15:07
Precis..
Hade de tagit en klubb i London, i samma kaliber som den svenska VIP-klubben istället, så hade det förmodligen varit en aning annorlunda

jo självklart, men kan säkert säga att Sverige lär ha minst dubbelt så många snygga tjejer än va britterna har (om man drar ner lite på deras population, så den kan vägas mot Sveriges). Vetifan vad det beror på men är sjukt tacksam att jag föddes här :D
:c

2006-11-17 15:15
Fan vad illa jag mådde när de fula britterna kom in i rutan, :(

2006-11-17 15:55
Hahaha..
Jojo, det är klart att britter är fula. Det är ju sen gammar't..

Men VARFÖR? Varför är det så jävla fula?
Är det det gråa vädret som gör det, eller den mörka ölen kanske?
Nåt i dricksvattnet?
Eller har de skapats för att få oss andra att se bra ut? Mänsklighetens svarta får
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2006-11-17 15:59
hahahaa
så roligt. men jag hade hellre varit i england utan tvekan. såg ju ut som ett trevligt casual slagsmål pågått innan de gick in på klubben...gimme them casuals.natasha peyre släng dig i väggen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-17 16:02
iofs ser jag nog mer ut som en brittisk tjej också...aint nothing pretty about me och typ majoriteten av sverige...glöm att alla ser ut som blondinerna kring stureplan. meeeeeen vi tar hand om oss bättre sverige än i england. och fet här är 80 kilo, fet där är lätt över 100.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-17 17:03
hahahaha :D så sant :D

2006-11-17 18:05

<3

2006-11-17 20:32
snyggt att alla dom svenska brudarna hade silikon då :D

men skönt ändå att vi inte har så mkt fult folk som i england, fyfan vad dom ser ut.

värst är ju dock majoriteten av den amerikanska befolkningen där de kört med den geniala blandningen av britter, polacker och gud vet vad för att skapa det genom tiderna fulaste folkslaget (med vissa undantag)
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-11-18 16:11
Men VARFÖR? Varför är det så jävla fula?
Är det det gråa vädret som gör det, eller den mörka ölen kanske?
Nåt i dricksvattnet?
Eller har de skapats för att få oss andra att se bra ut? Mänsklighetens svarta får

Dom har ju inavlats på sin lilla ö i århundraden.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-18 16:12
seriöst, dom där brittiska klubbarna va ju rena mardrömmarna.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-11-18 16:20

Först en massa fula svenskor, sedan en massa fula britter. Och slutsatsen är... vadå? Att Club VIP eller vad den heter förmodligen är en av de sämre klubbarna i Stockholm?

Lyricist

2006-11-18 16:47
Helvete...Dem som tycker att alla dem svenska brudarna var fula måste skaffa glasögon eller något. Visst smaken är som baken, men fula var dom då inte?

Dem brittiska ska jag inte ens prata om. Dock är det nog lite vinklat som någon sa längre upp i tråden;D

2006-11-18 17:56
Zteve-O

Fast du är en hormonstinn tonårsgrabb, och de där småtjejerna är ju i din ålder. Vi som är lite mer äldre och uppskattar något mer klassiskt och sofistiskerat ser hur deras proportioner är av, deras manér och poser klumpiga och tafatta, deras blickar desperata, eh, jag måste gå men ni hajjar vad jag menar.

2006-11-18 18:42

när man väl är där och är full och glad så är dom nog relativt snygga.

2006-11-18 19:03
fan bubblare.se siten ligger ju nere verkar det som

2006-11-19 01:28
Min pojkvän är från London, och han hävdar att skillnaderna i snygghet beror på att de svenska vikingarna snodde med sig alla snygga brittiskor under sina plundringar. Kanske ligger nåt i det?! :) 

2006-11-19 09:36
Tack o lov för VIKINGARNA! =)