Mark the Park [Aftonbladet]
Läste detta på aftonbladet nyss.. hittade ingen tråd.LÄNK! Jag vill gensast höra låten och videon! hahha....
b-b-bassan!
man kan chatta med honom klockan 15 idag xD
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
brudarna, gief... ;/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Finns filmer på TV4s hemsida där han skämmer ut sig (tycker jag)
Mark !!! <3<33<3<33<3<33<3<3<33<<3<3<3<33<3<3<3 asså finns de snyggare ??!
AayFukYuuuu :@
Chweey Jag kan hooka hans nr åt dig.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Seriöst ??! :D ,MSN OCKSÅ ! <3
ChewwY_ Du kan få mitt för 10 kr ;)
haha vad ska du med 10 kr till ? ;D Ne,när jag har fått Marks nummer så är mitt liv fulländat :)
http://www.youtube.com/watch?v=TRGq3mShFJk
maaaaaaaaaaark ! han spelar ju hockey och är grymt duktig, spelar i J18 landslag lr vad dom heter, var och spelade i kalix mot usa förra veckan. Fy fan vilken skön pajjsare ! :D
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Hah.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
humor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såg videon nu på aftonbladet.. länken funkade dock inte.. man måste gå in på tv grejen och sen klicka på musikvideor.. han är ju fan retard på riktigt :( han vill låssas spela men han ÄR verkligen efterbliven och vill vara rolig men misslyckas TOTALT :O
b-b-bassan!
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
ChewwY_ F-1 Jag kan hooka hans msn år dej ;)
^ Smart sagt.
"Varifrån kommer artistnamnet "Mark in da park"? - Det är en rätt skön historia. Från början var det några i hamnen som brukade kalla mig Park i stället för Mark. - När jag började rappa blev det mycket simpla rhymes - "Mark in da park, Nils the brills, Sanna banana". Det är många som har såna där namn." Yeah, vilken skön historia, verkligen...
Poker_face P1 Jaa,fixa hans msn och skicka åt mej :D:D:D < 3
Haha, Sveriges nya fifty? Värdelös video, värdelös låt!
han har fötterna på jorden och kan skratta åt sig själv. eller?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
haha tycker de är kul att rubriken på tråden heter "Mark the park" :D Låten är katastrof... inte ens rolig...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
haahahahahahahahaha fyyfan
Cheww jag vill ha en snickers eller två :P
haha... "nigga u trippin" sikken tönt han är egentligen...xi vad menar du med att han inte är seriös?
Get Random!
Moderator
2006-11-14 22:44
Skönt att tjejerna såg helt oengagerade ut i videon.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
hahaha så jävla skön snubbe, det roligaste är att finns ett flertal här på whoa som kämpat med rap i whoa i flera år och som håller bättre klass och så kommer mark med rätt wack flow och får sig en hit haha, men den va skön diggar reffen! Och dissen till Sanna, shish är det "Jag känner mig kränkt" artikel om några dagar på aftonbladet?
Moderator
2006-11-14 22:47
Jag tror faktiskt Sanna kan ta det där med en klackspark. Hon kanske inte har bra klädsmak, men självdistans verkar hon ha.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
vi får väl hoppas det.. :)
Äcklas av han den där Mark... Så jävla värdelös, och Nej, han driver inte
"Drar till synagogan, högerarmen jag hissar" BF
Hahaha behid the scenes va det bästa jag sett :D
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Skivsamlare
2006-11-15 01:15
haha bara namnet " Mark in the Park " säger ju hela grejer! fattar inte orka skämma ut sig shiit
Så får man inte göra!
Det är mycket pengar och lättklädda tjejer på bilderna ur videon. Klassiskt hiphop? - Jepp, life"s a bitch, haha. Cash, bitches n" hoes. Jag tyckte det var kul, men det viktigaste är att göra sin grej. suck...
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."