Line Rider [spel]
Jag sökte lite i forumet och kunde inte hitta något tidgare inlägg med detta simpla men sjukt underhållande spel.Line Rider Beta Håll till godo!
jo det var ju grymt kul.......i typ en minut
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Du har ju inget tålamod. Suttit i tre timmar nu. Värsta loopingarna och grejor =)
jag har gjort en loop med en loop innuti loopen! alltså en dubbelloop! firra det om du kan!;)
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night
555-Pusher F23 Nej tyvärr!
Däremot finns det ett helt gäng som pelat in och lagt upp på youtube.
Bla. dessa som är helt sanslösa!
Länk 1 Länk 2
läskigt bra dem där filmerna va, jag suger fan på de här :P
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
RedMike Nej det är det som är lite segt...man får typ loada och spara. Dock läste jag att han snart släpper en ny version med massor av nya bra funktioner!
jävlar vad galna filmerna var :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
oufff... jag som trodde jag hade gjort nice track's..... hehehhe Filmerna var helt galna!!!
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Fan ska man göra eller?
Highfive anyone, anyone?
galet beroendeframkallande.. kommer inte göra något vettigt idag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilket skit spel:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nick P18 Den där versionen är tyvärr buggig som fan. Släden åker igenom linjer mm. Tyvärr! Det hade avrit grymt med undo.
hur kommer det sig att släden bara fastnar o åker på vissa av linjerna=? fattar de inte
damn dom filmerna asså..det är lite across över spelet ändå..
trans: mm jag märkte det :S någon som kan berätta hur ma gör raka linjer?
nick Börja dra en linje (så att det bara lyser "rött" om den) höger kmlicka med musen, förflytta musen en bit bort och klicka med vänster musknapp. Det tar lite tid att få in tekniken men sedan är det lätt.
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
går de inte att få han åka igenom loopen?..han fastnar bara för mig:(
hejja
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Jag gjorde en wheelie, en loop och en oliv som han landade i i slutet. Tjohej.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Old like fuck!
jefe: fan vad grymt gjord den där var
älskar LineRider... ska ju släppas till DS och Wii (om nu ingen redan sagt det)
Please, save me Jebus!
för övrigt var det LineRider ZADA som gällde.. men det finns inte längre, där kan man dra raka linjer, köra speedlines etc. (jag har det ;))
Please, save me Jebus!
Neobica: Därav som jag tog upp en gammal tråd istället för att skapa en ny
N_got: Den var grym för att den var mer detaljerad än dem flesta.
Transversal: Jepp, en
beta2 version
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
men Zada var/är roligare än beta2
Please, save me Jebus!
men beta 2 innehåller speedlines och rakalinjer
jag fattar inte riktigt, vilka linjer åker han bara ijenom och vilka åker han på?
Wordlife no doubt baby
men det gjorde Zada också men både snyggare, bättre och roligare.
Please, save me Jebus!