I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon som spelar hattrick.org? [Spel]

Övrigt - Webbsidor

2006-10-27 01:59

Någon som spelar hattrick.org? [Spel]

Lirar du detta spel?
Har du några råd att ge en nybörjare på spelet?

Tack för mej

www.hattrick.org

2006-11-04 00:12

Låt det ta tid. jag kommer inte ens ihåg hur länge jag haft mitt lag men det är nog över tre år iaf tror det är till o med längre. haft ett lag tidigare så spelat ht sen 98 tror jag.

Man blir inte som Gäddträsket direkt utan man ska värva rätt spelare för sitt lag. inte för gamla. jag åker upp och ner mellan div.V och div.VI för tillfället. och går inte in för det så mkt.

du kan kolla mitt lag. FK Unrechterfolg.

du lär dig så länge du spelare.. blev väldigt väldigt luddigt men wtf jag är trött.

är det här man ska skriva nåt?

2006-11-05 00:22
I do. Jag hade ett mkt bättre lag för nåra år sen.

Vimmerby Brassknuckles heter mitt lag nu, tror jag :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Manager

2006-11-05 01:02
Jag hade ett lag för länge sedan, Robban IF.

Tror jag mötte vikkes lag på den goda tiden :)

Jag är även grundare till Hattricks största förbund märkte jag när jag skapade nytt lag, men orkade inte hålla på.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-11-05 18:14
Har oxå lirat till å från sen många år tillbaka... Tipset är väl att satsa på ungdomsverksamheten... lägga pengar på en ny tränare å köpa in ett gäng juniorer (17-18 år ypperliga) å träna upp. Om du tränar t.ex. innermittfältare så kör 3-5-2 uppställning så kan du träna upp 6 stycken samtidigt. (4-3-3 om du tränar anfallare osv)

2006-11-06 05:31
Lirar också. Hade ett tidigare lag med, men det gick åt helvete. Men en bättre tränare, skrota uv:n i början och träna SU med unga spelare som du köper in. Jag kommer nog gå upp i sexan nu men där lär jag bli rejält stjärtsmiskad.
Yeah!

2006-11-06 11:19
 wendish fc, nån som vill lira en träningsmatch på onsdag då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-06 13:08
det låter fan kul, ska nog testa på det.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.