I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny site - Söker skribenter [Request]

Övrigt - Webbsidor

   

2006-10-20 09:14

Ny site - Söker skribenter [Request]

http://www.mobiliv.se

Startade siten för någon dag sedan.

Jag behöver hjälp, and lots of it.

Först och främst skall du, liksom jag, vara väldigt intresserad av mobiler samt en mobil och teknisk livsstil.
Du skall även ha god smak vad det gäller design, vara petig med funktioner och lösningar på saker och ting.
Aktiv på Internet är ett måste, gårdagens nyheter osv. är inte så intressant. D.v.s., att sitta och kopiera nyheter osv. från feber.se-siterna är inte något jag är ute efter.
Självklart måste du vara lite prylbög och iaf. ha en mobil som är up to date :)

Själv inriktar jag mig en hel del på Nokia och då Symbian S60 v3. Skulle vara kul om någon ägare till en windows mobile-pda skulle vilja hjälpa till, likaså någon nyare Sony Ericsson, Symbian UIQ t.ex.

Sen söker jag förstås personer som redan har en moblogg de uppdaterar några gånger per vecka, personer som vet att de kan skriva och kan ge lite reflektioner från det dagliga livet (med en nyans av vad sidan skall handla om då, d.v.s. en teknisk livsstil).

Meddelade mig på whoa eller maila mig på [email protected] om ni är intresserade :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.