I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya Sony reklamen [Film]

Övrigt - Webbsidor

2006-10-18 21:54

Nya Sony reklamen [Film]

Nya reklamen för sony:s bravia.

Tycker inte att den är lika het som den förra med studsbollarna i SF.

-- Mellanslagsanvändare --

2006-10-18 21:58
jag tyckte denna var jävligt grym men som sakt studsbollarna finns det inte mycket som slår
Du är ett lat stycke mat!

2006-10-19 01:16
inte i närheten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-19 11:16
coolt... men allt detdär för bara en "TV" reklam... känns för mycket.

2006-10-19 12:45
eftersom jag ar sjukligt intresserad av reklam har jag funderat mycket pa den har filmen... forsta gangen jag sag den tyckte jag inte heller om den. sen sag jag den igen och jag maste saga att den vaxer. problemet ar att dom nu maste overtraffa sig sjalva varje gang dom gor en ny, och den har iden ar stor, mycket stor. sen har jag ocksa funderat pa om den har filmen hade gjorts forst, hade bollarna verkat trakiga da? kanske, kanske inte... oavsett tycker jag nu att det ar en ruggigt grym reklamfilm.

"allt det dar" far folk pa whoa att skriva om en reklamfilm... det ar sjukt svart att fa folk i hela varlden att vilja se en reklamfilm... vilket dom har lyckats galant med... dom har fatt massvis med folk att lyssna pa deras budskap och komma ihag avsandaren=bra effektiv reklam. jag lovar att sony tycker det ar vart varenda krona...

advar

2006-10-19 13:16

när du skriver tycker så antar jag att du menar att dom kommer få tillbaks minst varenda krona ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-19 13:20
va sysslade clownen med?!

2006-10-19 14:55
Osantrix P23

Jo men visst om du ser det på det sättet. Men endå denna film känns lite B. det jag stör mig mest på är. Hur den är filmad!
Dvs. Trisst område, det kunde ha gjort bättre. Skit i att röra på kamerorna så jävla mycket, färgen som xploderade kunde ha vart mycket ljusare eftersom allt runt omkring var riktigt grått. Det är ju trotts allt i skottland?

Vet att det inte är många soldagar i detta land men de kunde väll ha tagit en fin ljus dag eller bara gjort hela filmen i svartvit och fått fram färgen endast. Om du förstår vad jag menar.

För när det är så pass grått ute och omgivningen är brun och i väldrig mörka färger så funkar det att bara splasha på lite mer färg.

Efter att ha sett de första bilderna på filmen de som fanns innan filmen kom ut så var bilderna mycket mycket klarare och man såg klart och tydligt färgen.
-- Mellanslagsanvändare --