så pinsamt
Anfall är bästa försvar
menar d
gamertag :ridleywhoa
hur fan tänkte hon ?
SKU - SKU - SKULASON!
antagligen inte alls, blev väl lite väl överrumplad hade väl inte förvänta sig att vinna.
haha, kommer ihåg det där!
Det är alla andra där som helt stela och tråkiga, ungefär som ni som skriver i tråden.
At the gates of Eternity...
"Feven kom med tio budord// Jag satt på grammisgalan ha och bara log//" Hihi!
Stick len.
bc99: må så vara men hon gör ju fortfarande bort sig nåt enormt... "ey min mamma, min mamma först o främst. aight?! gud, allt...mina peoples, gfx yo" ä
ä
Soo.... Hon vann en grammis, man kan säga vafan man vill liksom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elle-Fant : Jag vet inte, tycker inte det är så pinsamt faktiskt. Hon har vunnit en grammis och sålt förmodligen mer än vad 90% av alla här på Whoa har gjort, gjort låtar med RZA... Jo hon är pinsam.
och om hon gjort låtar med RZA.. det är hennes tacktal som är pinsamt, har inget o göra med nåt annat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tur att du inte skrev att den var "jätte-ny"
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
BC99 Ja alla kan ju inte vara lika hippa och inne som Feven
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
haha, garvar lika mycket nu som då hahaha
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
det här är så jävla roligt nu när locket på snusdosan är fullt
http://www.myspace.com/noodlestyle
vad ska man säga?. hon kanske trodde hon var i usa? hon tänkte väl inte på att det var 10hiphop(petter osv...) kopmisar till henne som satt där i publiken och resten tråkiga svenssons som inte fattade ett ord av vad hon sa.
haha kuligttttttttt
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
"Det är alla andra där som helt stela och tråkiga, ungefär som ni som skriver i tråden" just det som gör det till en humoristisk situation ju...att ingen i publiken fattar vad fan hon håller på med
skriv kort, helst inte alls
tack för posten för övrigt! en klassiker
skriv kort, helst inte alls
haha. she is keepin it reaaaaal dawg!
jag vill håra någon ny skiva med feven. tror den skulle kunna bli bra
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
När hiphop kulturen var som störst i sverige (99-01), så snackade rätt så många rappare och skulle vara down. Rätt roligt med rätt pinsamt faktiskt. Visst, det är en jävligt stel publik. Men inte gör hon något bättre när hon håller på sådär. Hon kunde väl ha gjort något bättre. Den där videon ska inte ses av dem som inte tål pinsamheter/folk som gör bort sig. Hon fick sin grammis, du är hon borta. Rätt så roligt, då såg man vad hon var för artist igentligen :)
som sagt på den tiden så ju till och med lärare och föräldrar "fett" och "soft" och osv och alla hade wu-wear. gör det detta mindre kul? inte imo. om något så förstärker det , det roliga. ett riktigt tidsdokument .
hahaa! att hon snackar som hon gör får mig att undra mo vi lever på medeltiden..
Jockish @ B-vik
precis som många sa så gick de flesta runt i fububrallor och sa "yo" hela tiden, "mad fat" "respekt" och "word" runt den här tiden. svårt att haja för de flesta som kom in i hiphopen efter 2000-talets början, men det var så det var.
har aldrig sett det innan, vafan ska hon skämmas över?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
tycker att hon låter som vilken hiphoppare/rappare som helst
musica: jag tyckte inte petter gjorde bort sig när han hämtade grammis, inte heller fattaru... själva grejen e ju att det e jävligt töntigt, hela den grejen att snacka sådär. o-k om man snackar svensk slang men vadå "mina peoples yo"? men visst, om man inte tycker det e töntigt så får man tycka det, knaset e väl egentligen bara när man växer till sig lite o inser att det faktismt ÄR jävligt nördigt o upptäcker situationer där man gjort bort sig (även om det e svårt att toppa fevens tacktal... ä
ä
det e hemskt asså på riktigt man kämms fast man inte va där :)
fett synd!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hon e ju ett grymt bra ansiktet utåt för hiphopen (beware of the IRONI) Fan, vettigt vanligt folk som ser henne snacka sådär lär ju hata hiphop för all framtid..
Jockish @ B-vik
Jorckish: Inte mer än vad de skulle efter att ha sett Dogge aka "Cykel på köpet".
jola_lojalna F19 Ingen har sagt att man inte får göra det. Man får fan göra som man vill i det här landet. Vit som svart, det blir lika roligt för det. Istället för att håna Feven kan man ju istället hylla henne för att hon gav oss ett gott skratt. Tror säkert hon skrattar åt sig själv åt det där klippet om hon nu har självdistans.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
jola_lojalna F19 Ser du inte humorn i det hela? synd.. men då skrattar du väl åt annat. men respektera att vissa folk tycker det var ett roligt klipp.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
men för fan, hon är ju hiphop! yo!
Högt liv
haha lägg av, hon är ju komiker. peace
"I Would Light Me A Cancer Stick, Thinkin How Can I Get My Momma Out The Bricks, And My Whole Click Legit"
yo, tycker att bitchen är fett yo o fett najs men hon gör fan bort sej yo, det var fan inte real people :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
påminner mig om en tjej i min klass, haha
haha! ett klipp som sannerligen förgyllde kvällen.
jag vart illamående över klippet..
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Producent
2006-10-22 11:55
skjut henne för fan....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Uhm, jag ser inget konstigt med klippet. What's wrong? Jag har aldrig gillat varken henne eller hennes stil, men jag ser inget fel i det klippet. Folk borde ta och växa upp lite.
Copyright © 1980-2006 Bmo. All rights reserved.
hahahahha fy satan va pinsamt. Av alla de vänner jag haft både bosatta i betongförorter eller de som sysslat med hiphop har jag aldrig hört någon som på fullaste allvar pratar sådär. och att tycka någon är pinsam betyder inte att man tycker hon är misslyckad, kan folk skilja på saker? duktigt att hon vann men seriöst..
Femme fatale
klockren kommentar där på sidan: this reminds me of fail
Follow the dao, right about....NOW!
hahahhahahha så jäävla pinsam! så jävla YO haha fyyyyfan. stackars jävel
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Ahh, vilken jälva huvudvärk hon är...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
pinsamt värre, kan tänka mig att väldigt många som skriver i den här tråden är exakt lika pinsamma haha
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.