I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hahahha eeeeh behöver hon kläder tro (film)

Övrigt - Webbsidor

2006-10-01 14:03
bästa är ju när HON frågar "är du normal?"..

Vadårå det är väl rätt sjukt och onormalt att börja banka på och försöka välta en container bara för att man uppmärksammar att det ligger någon i den? Hon som låg i den kunde ha skadat sig om han hade lyckats.

2006-10-01 14:28
Wolfi
håller helt med dig! det är ju uppenbart att turkar och araber har det i sin genetiska arvsmassa vistas i UFF-containrar. Det är den gula färgen som gör det oemotståndligt för dom att hoppa in och ta ett dopp
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2006-10-01 15:22
Invandrar ar inte kanda for att vara snala. Vad snackar du om? Det ar vad Invandrare inte ar, Snala.
Shuu

2006-10-01 15:27
Ha ha ha... om man precis har klättrat ut ur en Uff container så kan man ju fan inte fråga killen som står utanför om HAN är normal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-01 16:03
jag tror att hon använder uffcontainern som ett mysställe, hon kanske är arab vågar inte använda dildon hemma så då hoppar hon in där och pullar sig själv eller vad hon nu gör.

Sen så är det svenskar som är snåla och inte invandrare, jag har då aldrig träffat på snåla invandrare men snåla svenskar finns det gott om. Och det är ett känt Faktum, ska kolla om jag kan leta fram en artikel på aftonbladet där det står att svenskarna blir MINDRE snåla för varje år som går, just för att de förstår att man får tilbaka om man ger något.

2006-10-01 16:28
äh, orka gå in på diskussion om snålhet. för att slå hål på Wolfis inlägg.

Jag har bott i Danderyd och där bor de snålaste ungdomarna på hela planeten jorden. De springer efter varandra för att någon är skyldig dem en femkrona.
Tillskillnad från Rinkeby där de köper saker till dig utan att du sagt vad du vill ha,

säg vad du vill om invandrare men blatte i UFF-container som vanlig företeelse? come on
Femme fatale

2006-10-01 16:31
"Blir så jävla trött på sånna wallas som tar luffigheten till en helt ny nivå såfort man vänder tyggen till. Kom fan inte och säj att svenskar hadde hoppat in i en ufflåda nu! E så trött på all extrem anti rasim, lixom invandrare är kända för att va sjukt snåla och tjuvaktiga, ni som säjjer annat har alldrig vart i förorten. Ja skiter i om ja framstår som adolf hitler, ja tycker såhär."

du framstår inte som Adolf Hitler, du framställer dig själv som en vanlig lismandes ovetandes idiot. Du har aldrig sett en svensk göra något flummigt? nänä. Det märks att du aldrig känt en invandrare i hela dit liv för snålhet vet du inte ett skit om. Genresoitet är utmärkande för de flesta österländska kulturer. angrip något annat, du skulle inte kunna sätta din fot i vårt hem innan mamma tvingat på dig allt ätbart som finns och inte gett sig förrän du säger vad du vill ha.

förpesta inte internet
Femme fatale

2006-10-01 16:39

har kanske sett det här klippet hundra gånger och det är fan ta mig lika roligt varje gång! den är så sjuk på alla plan.. och sätt
Femme fatale

2006-10-01 19:04
två världar möter varandra :)

2006-10-01 19:46
lol det är ju sketch-material det här så roligt när hon sticker fram huvudet och direkt frågar "är du normal?" sen är han  ganska komisk också.

Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-10-02 00:18
helt sjuk video. och denna tråd bjöd på några läkerheter.

"håller helt med dig! det är ju uppenbart att turkar och araber har det i sin genetiska arvsmassa vistas i UFF-containrar. Det är den gula färgen som gör det oemotståndligt för dom att hoppa in och ta ett dopp"

haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 21:50
hahahahaahaaha fantastisk !!!
jag önskar att det var jag som hittade henne