I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
cwalk [Film]
Övrigt - Webbsidor
Tillbaka till forumet
shems
2006-08-22 14:04
cwalk [Film]
www.youtube.com
grejooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
shems
2006-08-22 14:05
nerdar mot slutet...men annars grejooor!
GAIA
2006-08-22 14:06
Hur ska du ha det nu?
Grejooooor eller grejooor?
shems
2006-08-22 14:08
grejooor
GAIA
2006-08-22 14:14
Haha, fy fan vad fult det är varje gång man ser ett gäng svenniga collegeboys cwalka, det är ingen dans liksom och hela poängen går folk miste om. Visst, vissa grejer kan utvecklas till en subkultur, ett urbant uttryck med tiden, men jag anser iaf cripwalk INTE vara det, ^^
//Pz
JaeLee
2006-08-22 15:24
C-walk och B-walk är inget annat än gamla shuffle patterns i en trist loop. Skippety skippety hop... Kolla upp Nicholas Brothers, James Brown eller Sammy Davis Jr. Där har ni riktiga OGs :)
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
King_Of_Sörmland
2006-08-22 15:29
jo, jag tycker att det är lite av en konst nästan. visst att det bara är ett lite extra "gangsta" och gungigt sätt att gå, men det där är fotarbete så det heter hej hej!
http://www.myspace.com/localexpressions
Brodin1 P37
Supporter
2006-08-22 16:03
g-g-g-g-gaammaal :D
C-walk e soft, brudarna tycker det hett när man glider in på golvet med en c-walk medans andra lamers bara går in ^^,
work some magic
mellanöl P41
Supporter
2006-08-22 16:36
Också feta moves
Tee_Bone
2006-08-22 18:04
Brodin1 P17: jag tycker du borde glida in sådär på ett golv i L.a :)
Always in trouble/You can blame my mother/Gave birth to a gorilla and raised him in the jungle
Brodin1 P37
Supporter
2006-08-22 18:51
Tee_Bone
nej det skulle jag aldrig (: men som tur är finns det inga 2pacs i sverige som bözztar capzz i mitt azz yo!
work some magic
JaeLee
2006-08-22 21:14
Holländsk Crip Walk...
http://www.fazed.org/video/?id=135
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Borttagen
2006-08-28 22:44
ingen kan säga att det va kasst, jävla idioter dom va ju tunga, hahaha vad kul det ser ut,,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snise
2006-08-29 02:29
Skanking är hundra gånger mycket koolare än crip-walk....
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
BigIssue P41
2006-08-29 11:53
redigt grymt.
men angande c-walk, det ar ingen dans, snarare en gang, som syftar enbart till fotarbete, overkroppen ska vara helt still, man ska inte svanga runt med sina armar osv.
clown-walk
ar en lite annan version pa c-walk, eftersom i USA ska man bara ha tillatelse till c-walk som gangmedlem egentligen, darfor har folk borjat mala sig ansiktet o dansar lite mer o har skojj med c-walk men vill inte releteras till gangen.
finns en sjukt bra dokumentar om c-walk ocksa, fast kommer inte pa titeln.
I be around, just out of sight
Tillbaka till forumet