I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge pussa.se ny design! (mot ersättning givetvis)

Övrigt - Webbsidor

   

2006-08-13 12:40

Ge pussa.se ny design! (mot ersättning givetvis)

www.pussa.se

Arbetet med sidan har legat nere ett tag när jag har jobbat på andra projekt, men nu har jag iaf bestämt mig för att jag behöver hjälp här.

Sidan behöver bli gulligare! Lite mer "fjortisanpassad" målgrupp alltså, om än inte så kväljande att äldre inte vågar använda den. Som den är nu är den ju clean men lite landstinget möter hjärt-/lungfonden - helt enkelt tråkig.

Kodning behöver jag ingen hjälp med, så har du någon tanke i stil med "här ska det vara dagens citat" eller whatnot så sätt bara temporärt innehåll där så fixar jag det. Vad jag faktiskt vill ha hjälp med är alltså färg, form, design, utformning, bilder, "maskot" (kanske en gullig krambjörn?), logga osv.

Du väljer själv ambitionsnivå och priskrav (inom rimliga nivåer givetvis - detta är fortfarande ett hobbyprojekt). PMa mig länk till skiss eller liknande, och posta frågor här i tråden om du undrar något.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår