vad gör han :/
Fucks your life up crew Tjabo!
skämtar du med mig? dancehall
nej, inte så bra alls faktiskt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
helt kass?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
orka inse realiteten i det hela.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
shems, du kanske gillar hans fula style men majoriteten verkar inte göra det.
låten är dock det sämsta voicemail släppt ifrån sig.
Du frågade ju efter vad vi tycker. Och nej, jag ser inget bra i det. Tyvärr
*snaark*
haha du är ju helt lös i buren
I feel sorry for his mother...
fjäderbatong HAHAHAHA
fyfan vad jag hara dancehall, lyssnar heldre på eurodisco, det är i alla fall kul.
SMÅLAND!
melinda du känner göz :D jöööh
aaa :) visst e han gryyym..dancehall killen..sötaste
ahhhh han va sööööööööööt
jesus christ superstar
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Vet ni vad det
här är?
Det är intresse loppan, den dog just.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
kass.
http://myspace.com/etownbeats
Vad gör han som är grymt? Idiot!
Nej det som var grymt var ju små kidsen som dansade som han gjorde... denna kille trodde typ att han var ensam om detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad skön unge.. Jag förtår inte hatet.. Han var ju duktig. Dom på Whoa som kan dansa så bra kan nog lugnt räknas på en hand..
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
tyckte inte han va speciellt gryyyym. såg rätt stel ut faktiskt. tar ju inte speciellt lång tid att lära sig dom stegen.
TeeKaaY .. Tror iförsig d e meningen att d ska se "stelt" ut. Tycker d ser rätt coolt ut (i vissa stunder), nyskapande typ. Fast d bästa va nä lill-grabben mä lång vit t-shirt studsade ut ur rummet efter bruden mä rosa tröjja :D
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Teekaay- hahahhahahha du e så rolig skulle bita tycker han e cool-- idiot du som sa det Blää på er negativa
skulle se ngn av ser som tycker det e kefft dansa såna steg ?!! han dansar för att det e roligt-njuuuter meningen med det!
Jag gillar shems ;)
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
ska man skratta för att det var kasst, eller ska man "OOOHA" för det var grymt? jag fattar ingenting
work some magic
Melinda Jag kan pissa rakt fram, det kan inte du..
mantis oh no va häftig du e som kan göra de
haha va? fett skumt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad e re som e så skumt :D du e turk erkan ? aa I knows,s'g inte nej nu :D
snise- tack för att du kan tänka ;)
shems: vafan lär dig att folk inte alltid håller med. så jävla typiskt.. nån håller inte med så säger du "orka va negativ" håller nån med så e de "aa visst hihihi" gaah. puss
inget personligt många är så o ja stör mig inte på dig personligen utan på folk som är så. puss
shems Va spelare för roll om jag är turk? Ser du inte min pres-bild? Jag är fransk.
hahahhaha,..kolla inte din sida ens.. tänkte bara på ditt namn :D aiiit har ingeeeet emot turkar!!
AEAP nejnej..klart folk får tycka vad dem vill! svårt på whoa o förkara saker o ting.. aaai sol i dag wheeey
hyffsat skön grabb.. jag drar om fyra och en halv vecka.. gissa omdet ska bli gött
Walk an live, talk and bum a claat ded´
vart ska du dra? dansa ngnstans