I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

www.mrcl.info.se - Portfolio

Övrigt - Webbsidor

2006-05-16 23:57

www.mrcl.info.se - Portfolio

godkväll!

Tänkte meddela att jag har lagt upp en liten portfolio på det så kallade internet, skulle va kul att få lite besökare utöver mina vänner! Har än sålänge lite tavlor och ett par skisser där. Kommer komma mycket mera. Så ta ett kik, lämna nått slags avtryck!

www.mrcl.info.se

2006-05-17 00:02
åshit! måste man ha förstoringglas för att läsa länk texten?
news,art m.m... det är för smått.

dra upp sidan på längden.. den är så ointressant just nu!
ananrs är det en bra början!

2006-05-17 00:09
Ändrade sidan idag, eftersom alla klagade på att de inte kunde kolla på sidan för de hade för låg upplösning ,då sidan var för stor, så tänkte jag att jag skulle göra den så liten så ingen kunde klaga på det iaf:)

2006-05-17 00:10
den e snygg.. men considra att hitta en annan gästbok.. sidorna från olzzon gör sig inte så bra i iFrames...
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns

2006-05-17 00:26
Visst, liten text är poppis.. Men du behöver inte överdriva.
Dina besökare lär skippa att ta sig igenom längre texter, tror jag.
Även jag måste klaga på din gästbok.
Förstår inte hur man kan vara nöjd med en oproportionerlig gästbok på en sida som man annars knåpat med på egen hand. Scrollsen lever sitt eget liv och den annars kontinuerliga bakgrunden ersätts med någon IBM-grå. Fixa!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-05-17 00:32
ska jag vara ärlig så funkade hela sidan som den skulle tills idag, då jag bestämde mig för att ändra den så lägre upplösningar skulle kunna kolla på sidan, eftersom att jag inte vill ha så mkt scrolls så fanns det inte det. Men nu är det mesta gällande sidan cp, men man kan iaf kolla på tavlorna och skisserna. har inte vart så noga med kodningen nu då tavlorna skulle vara det viktiga. men tack ändå för kritiken;)

2006-05-17 10:19
ska jag vara ärlig så funkade hela sidan som den skulle tills idag, då jag bestämde mig för att ändra den så lägre upplösningar skulle kunna kolla på sidan
- Och dessförinnan var gästboken en del av designen?
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2006-05-17 15:08
personligen tycker jag texten är på tok för liten. samt att sidan är så tråkigt liten i höga upplösningar (1680 * 1050 här).
//Erik (aka Pipen)

2006-05-17 15:14
Jag tycker det är väldigt irriterande att du ska ha mrcl som går i varje bild. vad är poängen med de? För de lär väll knappast vad med på den riktiga bilden eller?
Reg. varumärke

2006-05-17 15:37
dNAa, tanken är att bilderna är mina och ingen annan ska använda dom. De som vill ha större bilder utan vattenstämpel får maila.

2006-05-17 17:19
varfor ar menyn pa engelska?
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu

2006-05-17 20:40
Fan dig känner jag!
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2006-05-18 16:47
urr P21
ja tänkte att om nån som inte e svensk trillar in på sidan så kan dom iaf fatta menyn

2006-05-18 17:14
Mrcl, jag tyckte att dina tavlor var ok! Jag tittade igenom ett arkiv... men jag struntade i att kolla resten för jag tyckte att din vattenstämpel förstör alla dina bilder. Det tycker jag är synd eftersom dina bilder förtjänar att visas i större format, tycker jag.

Lycka till.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A

http://www.otechdesign.com

2006-05-19 12:25
uppppp

2006-05-26 16:53
Upp igen!