I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
rösta lordi
Övrigt - Webbsidor
Tillbaka till forumet
hhinferno P41
2006-05-15 11:05
rösta lordi
www.votelordi.org
rino P40
2006-05-15 11:33
Word Up!
Psycholess P46
Supporter
2006-05-15 11:54
Alltså, Jag är inget fan av ESC. Men jag tycker att hela denna lordi grejen är så otroligt lam. Snacka om mediakåta "såkallade" metalskallar. Mest pinsamt är det. De försöker ju bara ragga publicitet, och folk GÅR PÅ DET!!
Dom vill ju inte ens vinna säger dom...
Nä, de går fet bort. Man har ett val om man vill följa eller titta på ESC, jag väljer att kröka istället, och inte fan tänker jag ge lordi, som är så "balla", någon som helst kred eller reklam genom att rösta på dem.
Men det är ju jag det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
sotarpojken P39
2006-05-15 13:11
På ESC ska nya personer vinna, inte de som har vunnit innan eller varit med innan, och inte de som är redan kända som Lordi.
Yun_DI P37
Manager
2006-05-15 13:27
hahaha lordi är så jävla hårda.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
polyphonic P43
2006-05-15 16:40
enda anledningen jag skulle rösta på Lordi är för att gå emot hela denna skit-tradition... värdelöst.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
croZ
2006-05-15 19:32
wannabe slipknot 2k6
davve_d P40
Supporter
2006-05-15 20:37
alltså, ingen tykker väll lordi är grymma, det är ju som dom säger, bara ett långfinger åt hela grejjen, det skulle ju vara dödsroligt om nästa slagerskiva innehöll denna låt. jag skulle ju aldrig i hela livet behöva lyssna på skiten eftersom jag hatar ESC men dom som gillar det kommer ju inte gilla den... därför tror jag åxå detta är en omöjlighet. dom kommer ju givetvis fuska bort dom så fort som möjligt.
((MAAD))
Dj_Paco
2006-05-15 21:29
Jag ska fan rösta på Lordi :D
Twang System fi de werl
IDIOT P40
2006-05-15 21:33
bara inte acrola vinner
BAHA!
Tillbaka till forumet