I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

snygga tee's

Övrigt - Webbsidor

2006-05-04 21:12

snygga tee's

En riktig longshot nu då, minns en tråd för en obestämd tid sedan med nått så sjujäkla snygga tee's, har för mig att de hade nått system att de la upp en t-shirt varje månad eller något.

Ruggigt snyggt minns jag det som, och skulle nu vilja hitta tillbaka till den där sidan, men av någon dum anledning har jag inte kvar länken eller något.
Hoppas någon som vet vilken sida jag syftar på och som har länken tittar in.
Pussinyss på er.

2006-05-04 22:13
fan hitta nån sida där man kunde prenumiera på t-shirt, allså en ny varje månad fick man hem.. vad fan va det för hemsida.. tänker vi på samma tro?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-05-04 22:25
det är antagligen inte den här du pratar om men det e värt ett försök :)
där skickar folk in t-shirt tryck hela tiden och den uppdateras jätteofta. Men det e bara ett fåtal som trycks och säljs

många e galet snygga

www.threadless.com
Hata eller lova det

2006-05-04 22:27
om du vill ha tips om snygga t-shirt kan jag ge dig en rada adresser och en rada butiker, men vi söker nått speciellt här.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-05-04 23:51
str0gan_off P18
nej det var inte den jag letade efter, men där fanns en jävla massa nice på den sidan ändå så det funkar också :P

jabtizemo
vet inte om man kunde prenumerera på tröjorna på den jag tänker på, minns bara att man kunde leta i arkiv och då kolla tröjan från tex mars 04 etc.
men ja snygga tee's är aldrig fel, så du får gärna ge några länkar!

2006-05-05 00:04
organmueller
tråkigt som fan isåfall, minns att det var så abnormt tilltalande tröjor på den sidan :(
Skivsamlare

2006-05-05 09:10
fair enough..

2006-05-05 09:40
Vadå ruggigt snyggt? Be more specific please.

http://bustedtees.com/

http://www.defunker.com/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-05 16:56
erkan jag har aldrig varit duktig på att beskriva hur saker ser ut etc, men snirliga mönster? något åt det håller som trycken på nedanståend är kanske.

www.defunker.com
www.defunker.com

har dock kommit fram till att det inte måste var just den där sidan som jag tänkte på, finns la många sidor med snygga tröjor så länka det ni har så är det ju bra det med

2006-05-05 17:09

2006-05-05 18:32
Tiocfaidh ár lá!
Uh Ah! Victoria popular!