I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2012-11-04 13:15

drömtydning

Vaknade för inte så länge sen av att jag hade mitt liv värsta dröm. Sitter fortfarande och skakar och gråter.

Det börja med att jag och min bästa vän var tvungna att döda varandra. Den som överlevde fick fortsätta sitt liv helt normalt. Jag fick panik och visste inte alls vad jag skulle göra. Det blev svart och sedan såg jag hur min bästa vän låg helt blodig på marken. Efter en stund insåg jag vad jag gjort och sprang och leta efter personer som omedelbart ringde 112. Hon klarade sig men alla var mycket besvikna på mig. Allt utspelade sig på min skolgård. Jag kommer ihåg hur jag såg hur hon försöka kämpa sig upp från marken medans jag slog henne hårt i huvudet vilket fick henne att slockna. Detta är min värsta dröm hittills och jag mår dåligt när jag träffar henne och tänker på detta.

Jag tror att det har något med att vi igår bråkade väldigt mycket. Vi var verkligen jätte nära på att säga upp kontakten för gott. Jag grät väldigt mycket när det hände men blev som en skinande sol när vi blev vänner igen.

Vet någon vad detta kan betyda? Jag mår verkligen jätte dåligt över denna dröm även fast det bara var en dröm. Det känns som jag gjort henne illa och kan inte vara mig själv runt henne nu.

(Inlägget ändrat av fmfjp 2012-11-04 13:16:29)