I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Intresserad av tjej som har kille (otrohet)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Rappare

2012-10-09 22:10

Intresserad av tjej som har kille (otrohet)

Hej hallå... Förväntar mig inga svar eller råd men det skulle såklart uppskattas, behöver mest skriva av mig lite då helgen som gått lämnat spår! Here we go...

Background story:

Tidigt i våras började en tjej på mitt jobb, som jag fick upp ögonen för på en gång.
Hon är verkligen min typ av person, både fysiskt och personlighetsmässigt.
Vi vart båda goda vänner ganska snabbt, vi klickar väldigt bra... har samma typ av humor osv. Både hon och jag håller på med musik och det var på det planet vi verkligen började "bonda".
Hon har vid ett tillfälle varit hemma hos mig tom och spelat in en refräng till en låt som jag höll på med. Där och då var det absolut ingen spänning mellan oss, det var ingen av oss som stötte på den andre eller tvärtom, det var bara ett soft häng två polare emellan.

Trots min attraktion till henne så har jag aldrig gjort något "move" mot henne eller på något sätt visat mitt intresse då hon har pojkvän sen länge. Något jag accepterade för mig själv tidigt i början av vår vänskap så jag "gav upp" redan där och då. Jag har aldrig haft några djupare känslor för henne men alltid haft ett gott öga så att säga. Dock har jag ofta känt att det varit en dragningskraft mellan oss. Vår jargong har vart väldigt flirtig och lättsam. Vi har skämtat mycket om att folk på jobbet måste tro att vi dejtar så som vi beter oss mot varann.
Det har tom hänt att några frågat om det är något mellan oss.

Hennes förhållande verkar lite ostabilt men hon verkar ändå vara mycket kär i sin kille och vill nog vara med honom. Jag har gett henne råd osv när hon vart låg över att hennes förhållande knasat, när det varit djupare svackor. Det verkar gå väldigt upp och ner, men mest ner. Min uppfattning är att han verkar vara ganska respektlös mot henne.

The problem:

Hennes kille har via henne hört talas om mig och verkar inte vara ett stort fan av mig. Jag och den här tjejen hörs ganska ofta i form av sms osv.. Han har nog uppfattat mig som ett hot, vilket jag på ett sätt förstår. Hon har berättat att han frågat henne om jag stöter på henne och hon har förklarat flera gånger att det har jag aldrig gjort, för det har jag verkligen aldrig gjort.

Nu i helgen så var jag ute med henne och några av hennes bästa vänner. Det var asroligt verkligen och absolut ingenting som tydde på att något skulle hända mellan oss, och jag hade ingen baktanke what so ever...

Timmarna gick och fulla blev vi. På nattklubben som vi sedan hamnade på så händer följande:

Vi står ute och röker och plötsligt säger hon att hon vill berätta något för mig.
Sen ångrar hon sig i samma andetag. Jag frågar henne va hon ville säga och till sluta säger hon att hon tycker jag är, citat; "jävligt het"...
Vi står ute en ganska lång stund och pratar, pga mitt alkoholintag minns jag inte så mycket mer av vad hon sa men det slutar med att vi råkar pussas...

Hon säger; "OH SHIT, vad gör vi!?!"
Jag säger att vi bara glömmer att det hänt och låtsas som inget alls.
Vi fortsätter festa och tillslut glöms det bort. Efter att klubben stängt så går hon och jag och en av hennes kompisar tillbaka till lägenheten där vi började förkröka. Väl där uppe hittar vi resten av gänget var av ett par bråkade jävligt mycket.. Fylletjafs..

Efter att det löst sig så sitter jag utanför på gatan med henne och vi röker och snackar. Hon luktar mig på halsen hela tiden och säger hur gott jag luktar.
Vips, så ligger vi mitt i gatan och hånglar. Det slutar med att jag följer med henne hem och sover hos henne.. Vi hånglar, tar på varann osv.
Hon säger att jag gör henne så jävla kåt.
Vi ligger dock aldrig med varann, vi hejdar oss i sista sekunden, och hon får ångest mot sin kille över va hon gör.. Det är väldigt nära flera gånger att vi ligger men vi hejdar oss varje gång..

Hennes kille vet nu om att vi pussats, men inte att jag har varit hemma hos honom och nästan legat med hans brud. Hon har inte vågat berätta hela sanningen.
Hon får nu inte ha nån kontakt med mig. Hon ringde mig igår och berättade att hon måste ta bort mitt nr och att hon inte får ha mig som FB vän.. Allt detta är förstårligt såklart, även om han verkar va ett jävla A-hole så har han rätt att va arg på henne nu...

The question:

Efter att detta har hänt och att det visat sig att hon vart minst lika attraherad av mig så undrar jag vafan jag ska göra. Har värsta känslostormen i kroppen nu och vill bara ha henne. Förmodar att det är endorfiner som spelar hjärnan ett spratt.

Hur som så efter att jag vart lite små intresserad och attraherad av henne så länge och så hände detta nu så var det som att allt kom på en gång. Jag tänker bara på henne och på det som hände... Har tänkt mycket på va jag ska säga till henne nästa gång vi ses.

Det enda jag kom fram till var en fråga..
Jag måste fråga henne om det är nåt mellan oss eller om det bara var en fyllegrej.
Om hon väljer att vara kvar med sin kille och kämpa för honom och hans förlåtelse så mister jag henne också som vän. Vi kommer ju aldrig kunna umgås som förr igen.

Jag behövde mest bara skriva av mig men har någon (som orkat läsa detta) råd eller feedback eller vad som helst så tackar jag för det.

//gemini



Music makes me feel...