I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Intresserad av tjej som har kille (otrohet)

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2012-10-09 22:10

Intresserad av tjej som har kille (otrohet)

Hej hallå... Förväntar mig inga svar eller råd men det skulle såklart uppskattas, behöver mest skriva av mig lite då helgen som gått lämnat spår! Here we go...

Background story:

Tidigt i våras började en tjej på mitt jobb, som jag fick upp ögonen för på en gång.
Hon är verkligen min typ av person, både fysiskt och personlighetsmässigt.
Vi vart båda goda vänner ganska snabbt, vi klickar väldigt bra... har samma typ av humor osv. Både hon och jag håller på med musik och det var på det planet vi verkligen började "bonda".
Hon har vid ett tillfälle varit hemma hos mig tom och spelat in en refräng till en låt som jag höll på med. Där och då var det absolut ingen spänning mellan oss, det var ingen av oss som stötte på den andre eller tvärtom, det var bara ett soft häng två polare emellan.

Trots min attraktion till henne så har jag aldrig gjort något "move" mot henne eller på något sätt visat mitt intresse då hon har pojkvän sen länge. Något jag accepterade för mig själv tidigt i början av vår vänskap så jag "gav upp" redan där och då. Jag har aldrig haft några djupare känslor för henne men alltid haft ett gott öga så att säga. Dock har jag ofta känt att det varit en dragningskraft mellan oss. Vår jargong har vart väldigt flirtig och lättsam. Vi har skämtat mycket om att folk på jobbet måste tro att vi dejtar så som vi beter oss mot varann.
Det har tom hänt att några frågat om det är något mellan oss.

Hennes förhållande verkar lite ostabilt men hon verkar ändå vara mycket kär i sin kille och vill nog vara med honom. Jag har gett henne råd osv när hon vart låg över att hennes förhållande knasat, när det varit djupare svackor. Det verkar gå väldigt upp och ner, men mest ner. Min uppfattning är att han verkar vara ganska respektlös mot henne.

The problem:

Hennes kille har via henne hört talas om mig och verkar inte vara ett stort fan av mig. Jag och den här tjejen hörs ganska ofta i form av sms osv.. Han har nog uppfattat mig som ett hot, vilket jag på ett sätt förstår. Hon har berättat att han frågat henne om jag stöter på henne och hon har förklarat flera gånger att det har jag aldrig gjort, för det har jag verkligen aldrig gjort.

Nu i helgen så var jag ute med henne och några av hennes bästa vänner. Det var asroligt verkligen och absolut ingenting som tydde på att något skulle hända mellan oss, och jag hade ingen baktanke what so ever...

Timmarna gick och fulla blev vi. På nattklubben som vi sedan hamnade på så händer följande:

Vi står ute och röker och plötsligt säger hon att hon vill berätta något för mig.
Sen ångrar hon sig i samma andetag. Jag frågar henne va hon ville säga och till sluta säger hon att hon tycker jag är, citat; "jävligt het"...
Vi står ute en ganska lång stund och pratar, pga mitt alkoholintag minns jag inte så mycket mer av vad hon sa men det slutar med att vi råkar pussas...

Hon säger; "OH SHIT, vad gör vi!?!"
Jag säger att vi bara glömmer att det hänt och låtsas som inget alls.
Vi fortsätter festa och tillslut glöms det bort. Efter att klubben stängt så går hon och jag och en av hennes kompisar tillbaka till lägenheten där vi började förkröka. Väl där uppe hittar vi resten av gänget var av ett par bråkade jävligt mycket.. Fylletjafs..

Efter att det löst sig så sitter jag utanför på gatan med henne och vi röker och snackar. Hon luktar mig på halsen hela tiden och säger hur gott jag luktar.
Vips, så ligger vi mitt i gatan och hånglar. Det slutar med att jag följer med henne hem och sover hos henne.. Vi hånglar, tar på varann osv.
Hon säger att jag gör henne så jävla kåt.
Vi ligger dock aldrig med varann, vi hejdar oss i sista sekunden, och hon får ångest mot sin kille över va hon gör.. Det är väldigt nära flera gånger att vi ligger men vi hejdar oss varje gång..

Hennes kille vet nu om att vi pussats, men inte att jag har varit hemma hos honom och nästan legat med hans brud. Hon har inte vågat berätta hela sanningen.
Hon får nu inte ha nån kontakt med mig. Hon ringde mig igår och berättade att hon måste ta bort mitt nr och att hon inte får ha mig som FB vän.. Allt detta är förstårligt såklart, även om han verkar va ett jävla A-hole så har han rätt att va arg på henne nu...

The question:

Efter att detta har hänt och att det visat sig att hon vart minst lika attraherad av mig så undrar jag vafan jag ska göra. Har värsta känslostormen i kroppen nu och vill bara ha henne. Förmodar att det är endorfiner som spelar hjärnan ett spratt.

Hur som så efter att jag vart lite små intresserad och attraherad av henne så länge och så hände detta nu så var det som att allt kom på en gång. Jag tänker bara på henne och på det som hände... Har tänkt mycket på va jag ska säga till henne nästa gång vi ses.

Det enda jag kom fram till var en fråga..
Jag måste fråga henne om det är nåt mellan oss eller om det bara var en fyllegrej.
Om hon väljer att vara kvar med sin kille och kämpa för honom och hans förlåtelse så mister jag henne också som vän. Vi kommer ju aldrig kunna umgås som förr igen.

Jag behövde mest bara skriva av mig men har någon (som orkat läsa detta) råd eller feedback eller vad som helst så tackar jag för det.

//gemini

Music makes me feel...

2012-10-09 22:46
Inte okej, mannen.
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.

2012-10-09 22:52
Varför inte fråga? Du har ju förlorat vänskapen oavsett så att ställa henne mot väggen kan ju vara ett sätt för dig att släppa henne om hon säger att hon vill fortsätta med sin kille.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2012-10-10 01:53
And that's why you don't drink TOO much kids.

Nej, men bara var ärlig. Ärlighet is the way to go. Fråga henne rakt ut vad hon känner och vad hon vill och säg hur du känner och vad du vill. Och så får ni jobba med det eventuella svaret eller skita i allt och gå vidare.

Lycka till.

//

2012-10-10 11:16
Släpp hämningarna för böveln och knulla lite. Du tänker för mycket!
Du har ju inget förhållande, är singel....

2012-10-10 11:29
Jag personligen tycker ju inte direkt att hon verkar vara en sådär jättestabil och pålitlig partner som hånglar omkring med dig bakom sin pojkväns rygg.
Oavsett hur full hon var så ska man ha bra jäkla luddiga gränser för vad som är ok i ett förhållande för att bete sig som hon gjort, men är det något du är villig att bortse ifrån så har du väl inte så mycket att förlora på att vara ärlig mot henne egentligen. Er vänskap lär ju redan vara åt skogen, du har redan aktivt deltagit i att paja upp hennes nuvarande förhållande, är hennes partner våldsbenägen och tenderar att vilja nita dudes som är på hans flickvän så lär du redan vara körd på den fronten med om hon är ärlig mot honom, detta är inte riktigt grejer du kan undvika genom att hålla tyst längre, de skeppen har seglat, så du kan ju lika gärna stå för hur du känner och vad du vill.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2012-10-10 11:45
Men bara ett vanligt hederligt knull. Båda vill ju. Måste det raketforskas, avhandlas och terapi först...

2012-10-10 11:59
Forward

snubben verkar vara rätt förvirrad ang. hur han känner och tjejen är inte singel.
självklart är det lite mer komplicerat än "varför tar ni inte bara och knullar?"

2012-10-10 13:23
snubben verkar vara rätt förvirrad

Jo, båda mellan lakanen, hånglar upp varandra och får ändå inte till d... Snurrigt som sagt.

2012-10-11 11:07
ja, måste hålla med forward...

Inte okej, mannen.

va? det borde vara in ok, flikkan. snubben e fan singel och av vad han skriver rätt respektfull. bruden borde dock ta en titt på sig själv...
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2012-10-11 11:36
Fick väl inte upp den pga grubbleriet kanske... Kan ju hända.
Rappare

2012-10-12 10:21
Varför inte fråga? Du har ju förlorat vänskapen oavsett så att ställa henne mot väggen kan ju vara ett sätt för dig att släppa henne om hon säger att hon vill fortsätta med sin kille.
+1

2012-10-12 10:44
Det är klart att det finns något mellan er, frågan i hennes fall är väl om hon tycker att det är tillräckligt starkt, och om hon gillar dig tillräckligt mycket, för att förlora sin kille. Hennes känslor mot dig kan du väl inte göra så mycket år för tillfället; du får försöka påverka hennes känslor till hennes kille istället. Beställ hem porr i hans namn, hacka hans emailkonto och skicka mail till barn, nån setup där han luras att misshandla en tjej kanske, eventuellt få honom sparkad från jobbet?
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-12 14:55
frågan i hennes fall är väl om hon tycker att det är tillräckligt starkt, och om hon gillar dig tillräckligt mycket, för att förlora sin kille. Hennes känslor mot dig kan du väl inte göra så mycket år för tillfället; du får försöka påverka hennes känslor till hennes kille istället. Beställ hem porr i hans namn, hacka hans emailkonto och skicka mail till barn, nån setup där han luras att misshandla en tjej kanske, eventuellt få honom sparkad från jobbet?

Nej, gör INTE detta! Gud va osexigt. Nu slaknade det och krympte till ett russin.

Vad är det för fel med bara ett knull?
Rappare

2012-10-12 22:27
Visst kan man tycka att det hon gjort mot sin kille e skitigt som fan, men hon e inte den personen som går runt å e otrogen, verkligen inte.. tror detta som hänt, hände pga att hon och jag dras till varann, det är mer än fysisk attraktion, tror jag iaf! deet kanske e så att de e hon och jag som ska skriva kärlekshistoria och inte dom två...

jag har pratat med henne, igår och idag..

igår så sa jag till henne att eftersom våran vänskap ändå e rubbad så har jag inget att förlora, jag frågade om det var nåt mellan oss... hon vart jättenervös och generad och sa att det enda hon tänkt på e mig dom senaste dagarna.. hon sa tom att hon inte kunde se mig i ögonen för att hon blev nervös då

jag sa också att om hon vet innerst inne i sitt hjärta att de e hennes kille hon ska vara med så ska hon fan hem till honom direkt och kämpa för honom, och då släpper jag henne på en gång så slipper man hjärtekross..men hon tror inte att hon e kär längre i sin kille, hon måste nog bara få lugna ner skallen lite så hon på ett rationellt sätt kan avsluta det dom har.. jag tror och hoppas på att så e fallet

det var sjukt spänt mellan oss när vi prata, det är definitivt nåt som händer
det hon gör e inte ok mot sin kille, men honom skiter ja fullständigt i, han verkar va så jävla respektlös mot henne och har nåt "makt behov" typ, hon har sagt att hon inte har mycket att säga till om i deras förhållande

idag var det samma sak när vi prata, sjukt spänt, inte stelt utan spänt som när man vill hoppa på varann men inte kan.. hon ville ha mitt nummer igen i smyg sa hon och hon hintade flera gånger att hon var ensam i helgen...

jag vet hur det kan låta när man läser om en så här sak på ett forum, när någon e otrogen.. man ser framför sig en person som kanske e på ett visst sätt, jag vill bara poängtera att om jag målat upp en bild av henne som en "slampa" eller vafan som helst så e det långt ifrån fallet.. tvärtom, den här flickan är helt underbar, hjärtat på rätta stället och inget ont går att hitta nånstans hos henne... även om det hon gjort/gör mot sin kille med mig just nu är väldigt fel så hur detta än kommer sluta så tror jag hon kommer lära sig nåt av det, och jag med...

hennes handling går inte att rättfärdiga, men om ödet eller livet eller vadsom helst ville att hon och jag skulle träffas så e kanske detta e hennes bästa misstag nånsin.. man vet aldrig, eller tvärtom, inser hon att de e hennes kille som fångat hennes hjärta så kanske detta e en nystart på för dom.. livet e konstigt men just nu går jag fan på moln och jag tänker inte ge mig.. skiter i om hon har kille, jag ska nog bjuda ut henne imorrn

trevlig helg

Music makes me feel...

2012-10-13 09:06
I den perfekta världen så är den stora kärleken singel när man träffar den. Vi lever inte i en perfekt värld. Lycka till :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-13 11:18

Visst kan man tycka att det hon gjort mot sin kille e skitigt som fan, men hon e inte den personen som går runt å e otrogen, verkligen inte..

fast alltså hon är ju faktiskt personen som varit otrogen mot sin nuvarande partner, jag vet inte vad du menar med "personen som går runt och är otrogen", det är väl ingen som påstått att hon tvångsmässigt härjar runt all vaken tid och är otrogen med allt som inte är väggfast...

tror detta som hänt, hände pga att hon och jag dras till varann, det är mer än fysisk attraktion, tror jag iaf! deet kanske e så att de e hon och jag som ska skriva kärlekshistoria och inte dom två...

och känner du så så ska du ju absolut satsa, men jag får lite intrycket av att du försöker förklara bort det faktum att hon redan har varit otrogen mot sin pojkvän med dig och därmed visat att hon saknar den spärren/respekten för vad det innebär att ha en monogam relation med att "hennes kille är taskig" /hur mycket ni dras till varandra/"ödet" och dylikt och jag tycker det känns lite ohälsosamt och "rosa glasögon-blindhet" att skönmåla situationen på det sättet.

det är fullt möjligt att vara i en relation och bli störtkär i någon annan men göra slut med sin partner innan man börjar hålla på med nästa, jag var gift när jag träffade min superduper-segamega-omg-detärmittlivskärlek-kärlek, men jag avslutade relationen jag var i först, detta var möjligt eftersom jag inte är ett fullständigt impulsstyrt djur, och det är inte den här tjejen heller, hon gjorde ett medvetet val som var jävligt lågt och risigt, hur underbar hon än må vara och hur rättplacerat hennes hjärta än är.

jag sa också att om hon vet innerst inne i sitt hjärta att de e hennes kille hon ska vara med så ska hon fan hem till honom direkt och kämpa för honom, och då släpper jag henne på en gång så slipper man hjärtekross..men hon tror inte att hon e kär längre i sin kille, hon måste nog bara få lugna ner skallen lite så hon på ett rationellt sätt kan avsluta det dom har.. jag tror och hoppas på att så e fallet

jättebra att du sa så, kommer ni hålla er ifrån fysisk kontakt tills hon kommit fram till vad hon vill?

det hon gör e inte ok mot sin kille, men honom skiter ja fullständigt i, han verkar va så jävla respektlös mot henne och har nåt "makt behov" typ, hon har sagt att hon inte har mycket att säga till om i deras förhållande

nu blir jag lite nyfiken, hur är han respektlös och på vilken nivå har hon inget att säga till om?
är han mer respektlös mot henne än vad hon är mot honom när hon går bakom hans rygg med dig?

och hur extremt maktbehov är det vi snackar här?
är det typ "du går inte ut klädd sådär"/"du ska redogöra för allt du gör utan mig"/"självklart ska jag kolla igenom din mobil och historik på datorn ty detta tycker jag är normalt pojkvänbeteende" ?

idag var det samma sak när vi prata, sjukt spänt, inte stelt utan spänt som när man vill hoppa på varann men inte kan.. hon ville ha mitt nummer igen i smyg sa hon och hon hintade flera gånger att hon var ensam i helgen...

jag vet hur det kan låta när man läser om en så här sak på ett forum, när någon e otrogen.. man ser framför sig en person som kanske e på ett visst sätt, jag vill bara poängtera att om jag målat upp en bild av henne som en "slampa" eller vafan som helst så e det långt ifrån fallet.. tvärtom, den här flickan är helt underbar, hjärtat på rätta stället och inget ont går att hitta nånstans hos henne...

förstår jag rätt i att tanken här är att hon lovat sin pojkvän att inte ha kontakt med dig eftersom ni har en lite...opassande relation, men nu tänker hon styra ditt nummer och träffa dig i smyg bakom pojkvännens rygg?

för isåfall har jag väldigt svårt att få det att gå ihop med vad du säger i stycket under, och: " men hon e inte den personen som går runt å e otrogen, verkligen inte", för om jag inte tolkar fel så planerar hon ju att vara ännu mer otrogen, denna gång när hon är mer vid sina sinnes fulla bruk än vid er berusade hångelsession dessutom.

om jag inte missuppfattat så tycker jag mig se rätt rejält "onda" tendenser hos bruden...
Rappare

2012-10-13 11:57
Tycker misery_chick sammanfattade allt bra, men tänkte bara fylla i med en sak.

han verkar va så jävla respektlös mot henne och har nåt "makt behov" typ, hon har sagt att hon inte har mycket att säga till om i deras förhållande

Efter nykärsfasen har gått över brukar det mesta som hörs ifrån förhållanden vara de negativa sakerna, allrahelst kan jag inte tänka mig hur hon som nu ändå är attraherad av dig känner särskilt mycket för att berätta hur gullig och fin hennes pojkvän är.
Det utesluter såklart inte att pojkvännen har ett maktbehov, men partisk andrahandsinformation är inget man kan lita på.

2012-10-13 13:57
she could be a good player to....kanske hon har en fett bra snubbe men vill ha mer?

-Mark Twain

2012-10-18 07:22
så hur går det, aLx86?

2012-10-18 09:52
Tänka mindre, knulla mera!
Producent

2012-10-18 09:55

2012-10-18 09:58
Missbrukare.
Producent

2012-10-18 10:02

2012-10-18 10:07
Diagnoserad onormal hög sexdrift.
Groupie

2012-10-19 11:23
Inte okej någonstans....
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-10-19 13:44
Inte okej någonstans....

Jorå, mest fördelar..

2012-10-19 14:12
...och bak-delar..

-Mark Twain

2012-10-19 15:02
..och bak-delar..

Jajust d, kvinnliga sådana, helst lite stora o runda.

2012-10-19 15:19
kvinnliga sådana, helst lite stora o runda.

goal in life!

-Mark Twain
Groupie

2012-10-19 17:43
Det är inte okej beteende om du frågar mig, men det gjorde du och andra sidan inte, men men.. ansvaret ligger ju hos bruden då, inte hos TS.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-10-29 19:33
Det är helt uppenbart att du verkligen vill ha den här tjejen, du tycker att hennes pojkvän är en jävligt oskön typ och hon verkar inte heller trivas perfekt där hon är just nu. Det är bara att satsa!
Det hade varit en sak om hennes kille hade varit din bror/kompis/en person du tycker om, nu är ju så inte fallet och det finns då ingen anledning att fundera över om det är "rätt" enligt nån slags påhittad metafysisk rättvisa. Om du vill ha henne och hon passar perfekt för dig och ingen du bryr dig om blir skadad, så är det rätt.

Du gjorde ett fett misstag här:

jag sa också att om hon vet innerst inne i sitt hjärta att de e hennes kille hon ska vara med så ska hon fan hem till honom direkt och kämpa för honom, och då släpper jag henne på en gång så slipper man hjärtekross

Det här är bara förlorarmentalitet, det kommer göra henne avtänd och framförallt förvirrad. Det är som när man lär sig köra bil, det kan kännas säkrast/snällast att bromsa in vid varje korsning och släppa förbi alla andra, men i verkligheten räknar alla med att man håller på sin rätt och det uppstår bara kaos när någon ska agera altruistiskt. Ingen kommer att tacka dig för det och du kommer att köra i diket både fysiskt och mentalt.

Om det är någon som ska bry sitt söta huvud över den här komplicerade situationen och försöka reda upp den, så är det hon. Du däremot ska bara visa att du är det hon innerst inne förväntar sig och vill ha: erövraren som bemäktigar sig hennes kropp och psyke med en vällustig grymtning och skiter totalt i konsekvenserna.

2012-11-01 00:10
vilket jävla dravel, mästerkatten.

2012-11-01 11:37
vilket jävla dravel, mästerkatten.

Njae.. utdraget men har ju rätt. Knulla lite för f¤#!

2012-11-09 07:25
hur har det gått, aLx86 P26?
Poet

2012-11-09 11:36
Jag personligen tycker ju inte direkt att hon verkar vara en sådär jättestabil och pålitlig partner som hånglar omkring med dig bakom sin pojkväns rygg.

Säger en hel del om en människa och vad du har att vänta dig av ett förhållande tillsammans med en sådan person.
At the gates of Eternity...

2012-11-17 17:21
Alltså ärligt talat kan du ju börja bearbeta henne direkt med sms och andra trevligheter så kanske du kan få slut på deras skitförhålande till i Jul och PAOW
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2012-11-17 17:21
så har du henne innan nyår! Lycka till!

YOU wont be disapointed.

2012-11-17 17:22
Jag menar du skapar din egen jävla moral, fråga inte andra vad du ska göra, bara ta för dig.

YOU wont be disapointed.
Rappare

2012-11-21 09:04
Det är som när man lär sig köra bil, det kan kännas säkrast/snällast att bromsa in vid varje korsning och släppa förbi alla andra, men i verkligheten räknar alla med att man håller på sin rätt och det uppstår bara kaos när någon ska agera altruistiskt.

Det här stämmer inte riktigt. Områden där man helt tagit bort alla hastighetsgränser, körningsregler och skyltar visar på betydligt sänkt antal olyckor än områden med.
Helt enkelt, om du inte kan förlita dig på att skyltar och regler ska hålla dig säker måste du vara mer försiktig och ha ögonen på dina medtraffikanter istället, vilket minskar risken för olycka.
Applicerat på det här exemplet är det snarare så att om du bara tar för dig av vad du tycker är din lagliga rätt så kanske du missar att någon som inte följer samma oflexibla regler som du är påväg rakt in i din sida i en korsning.

2012-11-24 17:28
fast detta handlar ju inte om lagen direkt det han gjort är inte olagligt, han har inte krockat eller kört på någon med sin bil om han ens har en bil.

YOU wont be disapointed.
Poet

2012-12-17 18:11
Uppp!! :D

Hur gick de :) ?
 @ Defunctus bitches
Graffare

2012-12-28 00:56
INTE OKEJ INTE OKEJ.
S K B . Graff it dont stop it!!

http://oktaykungblackbook.tumblr.com/

2013-01-05 21:14
Nä det är inte är ok men det är gjort!
Livet är kort och jag tycker du ska fråga henne rakt ut hur det blir. Ska du lägga ner energi eller gå vidare? Det förtjänar du faktiskt.

2013-01-09 13:04
Om du överhuvudtaget är intresserad av något seriöst, som du verkar, så borde du verkligen backa och låta henne tänka klart. Det kommer inte bli en bra början på ett eventuellt förhållande mellan er om ni fortsätter gå bakom ryggen på hennes nuvarande och hon är otrogen. Verkligheten kommer ifatt, och hon kommer förmodligen må mycket dåligt om hon är "ännu mer" otrogen. Dock är det bra att du säger rakt ut vad du vill och tycker, då du inte har något att förlora på det som situationen ser ut nu.

my two cents.

2013-01-09 16:07
^^Där har vi det!

2013-01-09 21:44
Sitter i samma sits på mitt bygge.

Men jag håller kuken i brallorna.
Be the change you want to see in the world.

2013-01-10 11:41
Men jag håller kuken i brallorna.

Äh, hellre råg i ryggen än säd i brallorna