I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rätt att sno medicin bakom ryggen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2011-06-15 12:50

Rätt att sno medicin bakom ryggen?

Håller på och dejta en kille vi har haft de sjukt bra och jag har hittat ett förtroende för honom.. tills imorse. Jag hittar concerta tabletter i hans jackficka när jag skulle kolla om han hade cigg. Jag går in och fråga varför de var i hans jackficka..

Han sa - jag snodde dom igår, fått höra att man kunde testa så jag blev nyfiken..
jag kollade på han och sa - "vad äre de ger för effekt? hade du tänkt ta dom med alkohol, hade du tänkt mosa sönder dom och dra in det eller vad äre du ska ha dom till?"
Han sa - "jag vet inte.. jag vet inte hur man tar dom..har bara hört att man kan testa dom ha gjort de med en polares medicin så jag tänkte att jag skulle också testa för jag blev nyfiken "
Jag svarade - "två tabletter ger nog inte så mycket, vill du bli tjackad kan du likagärna köpa riktig tjack.. hur många har du tagit?"
Han ba " bara två förlåt.. de var dumt"

Jag känner att jag kan inte bli sur, men känner mig sjukt besviken. Känns som förtroendet sjönk ganska hårt.

Kan någon berätta vad som är så jävla intressant med att ta concerta? Vad ger de för effekt på folk som inte behöver det............ Kan jag lita på den här människan?

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix