/// l.............
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Fattar inte ens hur dom kan ge den där dåren media tid, när han sa att jorden skulle gå under -94 så tog väl flera hundra livet av sig.. less på den där stollen med sin bibel. Nu är det väl inte direkt många som blir oroliga över det han säger, men det finns säkert några speciella människor som fortfarande tror han och blir rädda...
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
dmat: pengar min vän, pengar
Hahaha, detta "uppskjutande" av jordens undergång :) Dags att införa lite lagar för sånt. 12 månaders fängelse för att man kommer med sånt här bullshit snack. 24 månader om man går på det.
At the gates of Eternity...
24 månader om man går på det. haha!
Nu kanske jag går lite väl långt, men borde inte nästan denna gubbe räknas som en liten terrorist om man nu tänker efter?(det grundläggande punkterna iaf) Visst, han gör ingen illa fysiskt men han sprider ju skräck och gör folk oroliga.. sedan att han bidrog till 100 tals människors död -94.. visst han kan inte stå för människors agerande, men att sprida
"skräck propaganda " borde någonstans vara olagligt.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Att hjälpa det naturliga urvalet en smula är inget brott!
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Visst, han gör ingen illa fysiskt men han sprider ju skräck och gör folk oroliga.. sedan att han bidrog till 100 tals människors död -94.. visst han kan inte stå för människors agerande, men att sprida "skräck propaganda" borde någonstans vara olagligt. Det känns paradoxalt och fördomsfullt nog som att det är samma dårar som går på sånt här snack som tycker att Marilyn Manson borde förbjudas för att han sprider skräck bland ungdomarna.
En bild säger mer än tusen ord.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
tänk om han kunde ägna sig åt mer givande saker som att tex hjälpa människor, än att förutspå jordens undergång... han måste verkligen ha ett sinne som letar efter trubbel...
Who made me like this? Was it me and god in co-production?
Redaktionen
2011-05-25 12:01
dmat
för att vara en terrorist så måste man aktivt göra ett attentat mot "statsapparaten"
så till exempel när franska bönder gjorde uppror mot adeln i protest mot deras överflöd, det som kallades franska revolutionen, blev dom de första terroristerna världen skådat och därifrån har vi fått ordet terrorist.
Eller som exempel amaltheabombningen. Där tre svenskar spränger ett fartyg med strejkbrytare.
Det är det de som har makten som avgör vem som är terrorist, sa Wollter och räknade upp Jesus, Nelson Mandela och Robin Hood som några exempel på de som har terroriststämplats. För övrigt tycker jag det är intressant att hans datum faller så nära inpå mayakalenderns uträkningar om när vår nuvarande tidscykel ska ta "slut" och vi går in i ett högre medvetande... (förslagsvis)
Det är inte den 21 december 2012 utan det är 28 oktober 2011.
http://www.calleman.com/content/articles/end_of_creationcycles.htm
namaste
Hoppas världen får sig en riktig näsbränna så folk vaknar ur deras dimma och börjar sträva åt rätt håll i fortsättningen..!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Tror det är runt 2 pers som tagit självmord tack vare hans propagande den här gången, eller har jag fel?
Wurrup?
Hörde något sådant, yes. Och massa folk som sa upp sig från sina jobb. Gissar på att 99% av dessa var amerikaner boendes i "Thö Bajbäll Bält !"
At the gates of Eternity...
Producent
2011-10-04 21:52
så låt oss en gång för alla bara "orka bryyy",, går jorden under totalt så lär de inte va mycket vi kan göra åt det, å andra sidan, det som alla snackar om som domedagsdatum är snarare en period i mänsklighetens & jordens historia när människor vaknar upp och inser att vi faktiskt inte är djur med viss spiritualitet inom oss utan snarare själar som har en mänsklig upplevelse, och därmed också kommer upphäva all -ism,, sexism, rasism m.m. folk vaknar upp och märker bl.a, synkroniciteten, "saker faller på plats" ,, och att vi skapar genom tankar.. "jag tänkte på honom/henne igår, också träffade jag denne idag, vi har inte hörts på x antal år", insikt om att det vi tidigare kallat drömmar och drömvärld nu istället kallas astralresa och astralt plan, att allting är energi, alla kamper mellan folk handlar om energikamper, men att vi istället inser att om båda ger energi till varann så får inte bara båda energi utan det skapas mer och mer, istället för att bara en tar den andres, så måste den andre hitta en energikälla sedan (t.ex, få uppmärksamhet, ta någon annans energi genom att trycka ned någon etc) och kanske enklast att inse men svårast för jordbor,, jorden är INTE enda planeten med liv i universum.. fattar inte hur folk kan ha svårt för denna, så jäkla enkel "matte" + att man ser fan rymdtrafik nattligen tyyp! it's a time of great awakening
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
man ser fan rymdtrafik nattligen tyyp! Vad menar du med detta?
Man måste ju ge hans lite creds för hans dedikation!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Folk har ringt i domedagsklockan för många gånger vid det här laget. Det är inte längre kul.
fail
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
ser framimot nästa datum istället, 21 oktober känns lite B
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har verkligen inget emot att folk tar livet av sig för att dom tror jorden ska gå under, om dom nu är chicken shit nog att inte stanna o se skiten. Jag vill se skiten och my day is BORING för det händer inte
Undrar var han kommer säga den 22:a :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Jag kan sträcka mig så långt som att avboka min tandläkartid den 21:a för att "jorden kommer gå under".
Snart är det dags då!
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.
Yup, snart är det dags. Dåligt bara att inget kommer hända för min vardag är så jävla tråkig. Zombieapokalyps någon? Annars blir det också intressant vad han kommer säga efteråt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
IDAG?!?! fy FAN, jag går INTE till jobbet! satan vilket ovärt sätt att spendera sista dagen på lixom!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
så var det senare ikväll eller eller är vi redan döda? ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick skrev: så var det senare ikväll eller eller är vi redan döda? ^_^Haha :D!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Fortf inte hänt ngt... *väntar*
Ja, jag är dum i huvudet och har inget vettigt att komma med.
Så det är såhär det är alltså? När allt är över...
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
heh ja uppenbarligen, det ÄR ju rätt mörkt ute, men var är det där ljuset man skå gå mot undrar jag?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2011-10-21 19:59
Jag har tre timmar på mig att få klart min hemtenta så för min del har jorden i allra högsta grad gått under.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Vi överlevde! Duktig han är.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
orka den jävla gubben.. han kommer komma med ett nytt datum om nån vecka.
trollolol
nån som hittat nån rolig intervju eller dylikt, eller har han gått under jorden denna gången?
Synd gubbjävel.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Jag har letat som ett as efter en kommentar eller intervju från camping, men hittar inget. Något som hört något?
work some magic
Vill gärna också veta
Jag aktivt vägrar att tro på samtliga domedagsteorier, oavsett vilken källa de kommer ifrån. Det enda jag vet är att jag kommer ha en svinfet "end of the world" fest i min lägenhet, komplett med kofötter och burkmat, den 20:e december 2012. För, om världen nu mot alla odds går under det datumet, vill jag vara halvpackad med mina vänner på neutral mark innan det händer. Det vore enormt roligt om vi alla lyckades få med resten av sverige på den här planen nästa år, så vi alla i jumpsuits tillsammans kan välkomna undergången väl förberreda. Vilka är med mig?
haha låter skitschysst! kanske är jag där
haha omen, bra plan! jag e med om jag inte dör innan
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Om nu världen går under det datumet så har jag allmänt vett nog att räkna med att jag är en av de miljarderna som dör först. ALLTSÅ, inget att förlora förutom en trevlig jävla fredag. Hehe.
Jag vill hitta domedagssnubben och hänga han. Nej det var inget allvarligt hot Säpo, ja jag tycker hänga kan bytas ut mot kittla.