I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nykter på krogen.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2010-12-01 10:51

Nykter på krogen.

Va ute här om dagen med lite vänner på krogen.
Just nu har jag en vit månad men bestämde mig för att haka på ändå.

Det jag insåg då va att vilka jävla svin vi snubbar e!

Till en början så satt alla killar runt sina bord och gjorde inte så mycket väsen av sig, medans tjejerna runt om kring skratta och skåla...
Efter ett litet tag så märkte man att killarna började bli lite fulla, å där med vågade dom höja rösten lite till också.

När folk väl hade börjat bli fulla så var det ett tjej gäng på 8 pers kanske, i 30 års åldern ca, som bestämde sig för att gå upp och dansa.
Och det sjuka va att jag brukar inte va så road av att dansa och så, men när jag kollade på dom ur nyktra ögon så blev ja glad!
Dom dansade å hade kul! Dom slog klackarna i taket! Skrattade åt varandra osv.
Sen dröjde det ca 3 min innan alla killar insåg att de va dags!
Helt plötsligt så va det dubbelt så mycket snubbar som omringade dom här tjejerna.

Och killarnas dans såg ut som dansen som små tjejerna brukade göra när man gick på disco i lågstadiet. Dom röde bara fötterna fram och tillbaka. Axlarna gungade med lite i takten. Och sen såg det ut som det skulle föreställa att dom hade världens bästa självförtroende om man kollade på deras min i ansiktet. Ögonen va halvstängda, ögonbrynen gav ett intryck om att "tror du att du har en chans eller!" och deras lilla leende som man kunde skymta såg ut som att det var plockat från någon tung porr skådis.

Det som fascinerade mig mest va nog ändå när killarna gav ifrån sig sitt alpha vrål!
Helt plötsligt från ingenstans skriks helt tomma ord ut! Eller ibland, inga ord alls! Utan mer för att bara höras!
"Alpha hanen hade talat", men det fungerade inte så bra såg det ut som...


Det kändes precis som om jag klev in i en natur film under nån sorts parnings period.

Har full förståelse för er tjejer där ute som tycker att alla snubbar på krogen e skit jobbiga och e sviniga!

Va bara tvungen att dela min upplevelse!

//Ha en fin dag!

http://www.rubixfunktion.com/