Graffare
2010-05-17 10:16
Vilken livsvisdom skulle du ge ditt framtida barn?
Om du fick välja en! Min skulle vara: Livet styrs av slumpen; man kan inte planera allt men däremot göra det bästa av det.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Stay away from the brown acid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gör det du vill och känner för och skit i vad folk säger åt dig att göra, lev ditt liv!
"Det finns inga dåliga affärer, bara dåliga kläder" Skämt åsido.. Jag hade nog också påvisat Karmalagen.....
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
spring med saxar, bada på den djupa änden, eller lita på främmande människor.
((MAAD))
Näcken kondomer är precis som vanliga profil och grande kondomer är inte alls större än profil vad jag märkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tomten finns inte.
ska uppfostra mina barn efter samurai filosofin som man kan läsa om i Hagakure
Moderator
2010-05-17 18:41
messiah Och det är?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Man kan inte ge livsvisdom, det får man bara genom att leva och lära sig av livet. Jag skulle försöka nöta in i ungens skalle att alltid ta lärdom av livet, speciellt under de hårda tiderna.
Redline!
Att inget spelar någon roll i slutändan... med andra ord gör det du känner för och skit i vad andra säger.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Nej men seriöst...
"Gör vad fan du vill" skulle jag nog säga.
lita inte på någon hundra procent.
http://soundsof051.com/
KaptenKrok P24
messiah Och det är? Among the maxims on Lord Naoshige's wall there was this one: "Matters of great concern should be treated lightly." Master Ittei commented , "Matters of small concern should be treated seriously." Läs den!
don't get high on your own supply
Det viktigaste är att man förlikar sig med döden.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
not man, not woman, not beat..this you can trust //Yde - haha awsome
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Lita på dina instinkter! När en person visar sitt rätta jag, tro på dom första gången. typ det.
Woot
not man, not woman, not beat..this you can trust - bästa rådet!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Go for it
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Graffare
2010-05-21 09:52
not man, not woman, not beat..this you can trust Fattar inte?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag hade förespråkat självständigt och kritiskt tänkande, samt empati.
Look with your own eyes - See with your own mind
Haha the secret of steel! klockrent, ska fan lära mig det där talet och köra det seriöst när jag får ett barn.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Jag hade förespråkat självständigt och kritiskt tänkande, samt empati. De två första låter ju toppen, men kan man verkligen lära sig att känna empati?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
att livet saknar mening, individen saknar värde och att naturen minst av allt är rättvis och att victims är världens bästa band
http://www.kommandot.se/wp/
vad Pendragon sa. självständigt och kritiskt tänkande . det är nog det som format och varit till störst hjälp för mig själv. empati kan jag dock inte lära ungen då jag själv inte känner empati, men skulle väl försöka få den att vara snäll mot allt som lever eller något sånt iaf. oh, och att försöka njuta så mycket av livet som den hinner innan den är borta för all framtid. we only go around once.
Jag tror en viktig grej iaf är att lära ungen vikten av självkänsla och ha roligt under tiden livet är, inte låta saker tynga ner en och ta allt så jävla allvarligt, its only life liksom.
Har bara en sak att säga, som jag önskar att någon sagt till mig: Gör det du vill göra. Det finns ingen mening med att känna som andra vill att man ska känna, göra som andra vill att man ska göra eller bli något som andra vill att man ska bli. Go solo
Om jag skulle fått barn och lära dom någonting... hmm.. säger som två tidigare sa "självständigt och kritiskt tänkande". För resten får dom suga i sig själv, det är det roliga med livet isnt it? att man lär sig, ser och känner saker..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
"Kommunism funkar inte, din bank kommer aldrig be dig om ditt kontonummer via email, och pirater>ninjas." ' Visdomar att leva efter.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
"Du är bra och värdefull som du är, oavsett vad du är och gör. Älska och acceptera dig själv"
"What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us." Ingen aning faktiskt vad jag skulle säga.. men något liknande citatet över.
Alla är svin.
Om d en son: När du börjar ha sexuellt umgänge se till att din tjej käkar p-piller för kondomer fungerar verkligen inte till 100% Du ska inte slåss men om du måste göra det så slå först och hårdast.
LGTM
Det andra allternativet är även till en dotter
LGTM
jaymush farsan lärde mig en alternativ version av nummer två. han tyckte dock att man aldrig skulle slå först, men blev jag slagen skulle jag slå hårdare för att slippa bli slagen igen. jävligt skev grej att säga till ett barn.
tokfan Inte lika skevt som "Slåss inte, undvik bråk!". Som barn hamnar man i mycket bråk (jag slogs fan minst en gång i veckan som liten), sånt händer helt enkelt. Hade jag inte fått ur mig ilskan (som uppstod när någon retades eller helt enkelt slog mig) så hade jag säkert blivit deprimerad istället. Eller ihjälslagen, fan vet vad barn kan få för sig. Poängen är att man MÅSTE kunna slåss, föräldrar som säger annorlunda försvarar inte sina barn, utan lurar dom. Jag fick lära mig själv att man måste försvara sig om man blir slagen osv. Däremot har jag tagit åt mig av "Slåss inte"-tänket sen jag var 13-14 (bråkandet var väl fram till dess från 5-6års åldern säkert), eftersom jag inte heller varit i situationer där jag behövt slåss. Är idag snart 20 och ser inte att jag slåss inom dom närmsta 10 åren. Sen startar jag nog en fight club =)
Undvik bråk och slåss inte är ju självklart att mans ka lära dem.. men om ungen märker att box ligger i luften så ska den veta att det är okey att slå först.. han/hon ska inte vara ute och bråka men om så är det okey att slå hårt och först!
LGTM
Såklart! Man ska inte bråka, men man ska inte vara övertygad om att man ALDRIG ska bråka, för då får man spö =)
Dom som lär sig att "man ska inte slåss, bara kraaamas och kärlek" blir mobbade.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Hehe barn är häftiga!
LGTM
bli jävligt bra på fotboll så pappa kan bo vid havet?
Anenkefali Okejdå, du har nog rätt.
Jag skulle lära mina barn: Tänk på att alla människor på denna jord är sig själv närmast. De bryr sig bara om sig själva. De stjäl från dig - alla stjäl - tillfället är det som gör tjuven - alla gör det. De hånar dig - alla vet om mobbning i skolan, på jobbet, på stan. Allas elaka nedvärderande blickar! Dom idioterna tror dom kan kasta en blick på enfrämling och genast säga vem han är - och dom tycker du är en lite fjantig skit som är lika dum som du är ful och tråkig. Dom möter dig på stan - och dom VET - DIREKT - vem du är och ser ner på dig - och talar om för dig hur dom tycker genom de föraktfulla blickar du får. Alla tjejer har alldeles orimliga bilder av sig själva som vackra, fina och intelligenta - alldles för fina, bra, cola och så vidare för att jämföra sig med andra... Inga tjejer tycker du är fin nog åt dem - inte en enda! Alla visar tydligt vad dom tycker om dig - med blickarna - utan att ta någon som helst hänsyn till ifall det sårar eller inte. Dom påstår sig vara goda, fina människor - men de är egentligen elaka, egoistiska viktigpetror som är för FINA för den där killen därborta... På den parfymstinkande pladdertoaletten: "Ja, Madde, hur kunde den där idioten bara tro att jag skulle titta åt honom...skicka läppglanset.." "Nej, fy fan, vilken äcklig slemhög, hoppas det finns några snyggingar på dansgolvet i alla fall..." Såhär, mina barn tänker och pratar den moderna kvinnan - med total förakt för vissa män - och avgudadyrkan av andra utvalda hannar av deoderant-rang med överlägsen stockholmsdialekt! Det är bara att acceptera att världen är hård, elak och super-egoistisk. Alla bara tänker på sig själva! Tjejer äcklas till döds när en viss man tar på dem och samma tjej kan senare inte ens hålla uppe sina trosor på kroppen, under kjolen när de ser en kille som de TROR är så jävla märkvärdig. T R O R alltså! Men jag kom på något: då behöver ni, mina barn, inte heller vara snälla; bli riktigt elaka och börja hata människor. Gör ingenting för andra människor - tänk bara på er själva och sno åt er allt ni kan och håll det hemligt! Världen är grym - så bli ännu grymmar mot världen! Börja hata NU!
Konsertbesökare
2011-01-06 18:23
When life's hard dont say why me?, say try me!
det ang slagsmål, min farsa sa: låt den du möter slå dig först, men bara ett slag, då slår du ner honom, för när du sedan sitter på möte med din rektor, mig, och den andra ungen så är det hans fel.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
bli jävligt bra på fotboll så pappa kan bo vid havet? hahah! helt rätt.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker