I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Utseendet är viktigast..

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2010-05-16 00:47

Utseendet är viktigast..

Tja, satt och tänkte nyss....
Varför är i stort sätt ALLIHOP i dag utseendesfixerade?..
Killar ska alltid tänka "Hon ser bra ut, henne skulle jag vilja ha sex med".. Tjejer ska alltid tänka på fantasi/hollywood killar.. dvs.. Killar med muskler, inoljad kropp och stå och posa som en homosexuell....
Inser folk inte att världen inte är så perfekt som dom vill tro?...

Jag exempel tänker såhär:
Jag är inte sjukt snygg, och har världens finaste kroppsform... jag behöver inte en tjej/kvinna som ser bra ut.. jag är ute efter att må bra vid henns sida, att hon ska få mig att tänka "Jag vill vara med henne dag in och dag ut för att hon får mig att må så jävla bra"..

Medans kanske någon annan tänker:
Henne vill jag vara med för att hon har stora bröst och fin rumpa.. ser ut som en modell..

Missförstå mig inte att jag har dåligt självförtroende och försöker se ner på andra...
min tanke och teori är mer....varför handlar det ALLTID om utseende... visst självklart jag också kolla om en tjej ser bra ut.... MEN.. jag är inte ute efter utseendet.. skulle jag träffa en tjej med 3 ögon och hon är schyst, får mig må bra och jag känner mig som mig själv vid hennes sida... varför ska jag skämmas?....

som jag ser det så är det en statusgrej idag? nån som ar någon åsikt? eller håller med och har något att tillägga?..

Do it:)..



och till folk som kommer börja kritisera och vara omogna och börja hålla på... fine.. detta var bara min åsikt.. HEJ!