I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är det okej att vara tillsammans med någon utan att vara kär?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2009-09-30 15:46

Är det okej att vara tillsammans med någon utan att vara kär?

Har träffat en tjej nu i ett par månader och man kan väl säga att vi är ihop antar jag. Jag gillar att vara i hennes sällskap och jag tror att hon gillar mig lite mer än vad jag gör. Hon har t.ex. sagt en gång att hon gillar mig så väldigt mycket och hon vill ofta ses.
Trots detta är det något som saknas, jag är inte kär och måste säga att jag inte har några jättedjupa känslor för henne. I och med det så är jag ju inte nöjd med relationen, men jag är ju hellre med henne än inte.

Vad tycker whoaiterna om detta, är det rätt att fortsätta relationen?

Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2010-09-30 11:26
Sexysoul.

True story faktiskt, men nu när det har gått ett tag har jag bara skitit i att träffa brudar, har endå itne hittat kärleken. Men väntar på att en dag ska komma

2010-10-24 23:10
Stanna kvar och ta precis vad du vill ha, precis så länge du vill.

she loves lickin me she love slobbin she love me but thats her problem...

2010-11-06 04:35
Sådär var det för mig också, har nyligen skaffat tjej, och i början hade jag verkligen inte så starka känslor, men ju mer vi umgicks så fick jag mer och mer känslor, man måste lära känna varandra och göra lite roliga saker med varandra osv(nog för att ni säkert redan gjort en hel del saker),men det hjälpte för mig iallafall!
Sen måste man ju självklart vara "nyfiken" på personen för att kunna få känslor, för om personen i fråga redan från början är ointressant finns det ingen anledning till varför man ska fortsätta "utforska" personen, vet inte om jag framförde detta så klart, men jag tror nog att du förstår.

Sry för wall of text/captain obvious där i mitten, hoppas det löser sig, 2 fingaz
ODC '10 - 4Eva.

2010-11-08 09:41
undrar hur de är nu?

hemskt, jag har levt i ett sånt förhållande själv, gjorde slut tillslut. Det är inte lätt att hitta någon med lika starka känslor som en själv, tror att de alltid är ena personen som kan gilla lite mera.
kul att de körs

2010-11-08 09:53
Jag själv tycker det är O.K så länge du inte skadar den andra parten på något vis, sanningen är väll att man alltid söker efter någon bättre och mer 'perfekt'. Jag är förvisso jävligt kräsen sen jag blev tillsammans med den snyggaste bruden någonsin, och sedan tog det slut 2 år senare(igen, lögn.. finns alltid någon snyggare) men hon var väldigt bra om man säger så, numera nöjer jag mig med något som 'duger' känns det som.

gillade förövrigt detta som någon skrev "she loves lickin me she love slobbin she love me but thats her problem.."

haha.
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker