I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är sex så himla viktigt?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2009-07-27 21:38

Är sex så himla viktigt?

Sex sex sex, verkar som att ALLT kretsar kring det.
En fråga främst till det manliga könet: Är det helt otänkbart för dig att vara med en person (dejta, förhållande osv) utan att ha sex?

Har ofta hört att det värsta man kan göra mot en kille är att hetsa upp honom och sen inte fullfölja hela grejen. Stämmer det?

Anledningen till att jag frågar är att jag av olika skäl valt att "spara mig" tills jag gifter mig eller åtminstone inlett ett låångt förhållande med någon. Men ett sådant förhållande verkar vara omöjligt att inleda om man inte har sex under tiden. Jag har på sista tiden träffat ganska många "intresserade" killar och en del har jag också blivit intresserad av, allt är bra i början, man kommer bra överens osv. men till slut spricker allt. Och jag tror starkt att det beror på avsaknaden av SEX! : /
Det här är ganska personligt, inget jag skulle ta upp här om det inte retade mig så mycket som det gör. Så gärna seriösa inlägg kring temat, dela med er av erfarenheter, tankar osv. Brukar va till hjälp :)

Peeaace :-)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.