I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur du sover påverkar ditt liv?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2009-07-13 00:49

Hur du sover påverkar ditt liv?

haha, satt ute i det trista vädret med några polare och tanken kring sova som är en total självklarhet som man inte tänker något särskilt mycket vidare på satt jag faktiskt och spann vidare på, hur dumt och allt annat möjligt det låter så ge mig några minuter och få det förklarat..hehe

Tänk såhär, det finns ju olika slags människor, då menar jag inte hudfärg och såvidare men men, med en närmare tanke kring just sovandet. Det finns personer som tycker om att ligga med huvudet på sne alltså du har örat mot kudden och armen under för att stötta upp huvudet, det finns folk som ligger på magen och med ansiktet åt kanten ah ni förstår, det finns folk som tcyker om att ligga på rygg, men det jag tänkte på var följande, att spelar det någon som helst roll hur du sover för att din kropp ska må bra, om du får bättre sömn, om din personlighet ändras pga hur du ligger med din kropp när du sover, om din livstid blir olika långa, pga hur du tycker om att sova. Folk som sover på magen kanske har risk att drabbas för vissa sjukdomar som kanske örat mot kudden killen inte får, samtidigt som han kan få andra sjukdomar som han som sover på ryggen inte får och så vidare. Vet inte om ni förstår hur jag menar och bara tycker att jag är helt sär, men haha är lite sömnig, och tyckte det skulle vara lite ball och få lite gensvar på denna post. PUSS



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.