I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bli av med oskulden med en prosutierad kvinna?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2009-02-05 02:01

Bli av med oskulden med en prosutierad kvinna?

Hej. För ett år sedan ungefär så var jag i Amsterdam där man kan röka gräs och köpa sex nästan helt lagligt. Kvällen innan hemresan så träffade jag på tre svenska killar som skulle på någon danstillställning ett par dagar senare. Ena av dom hade flickvän och två var singlar. Ena killen hade redan köpt sex några gånger innan och visst inget fel med det. Men den andra kilen var oskuld och skulle bli av med den. Alltså allvarligt, killen var 18-19 bast och skulle kunna få ligga gratis hemma, så fucking ugly var han inte.

Men han väljer att bli av med det med en prostutierad tjej som såg sisådär ut i mitt tycke. Men dom andra tyckte hon var jävligt snygg så han betalde iaf 50 euro för det och blev av med sin svenndom. Undrar om han ångrar det idag? Men det värsta av det här är (tycker jag) att hans polare stog och apploderade utanför när han kom ut en kvart senare, svettig och alldels röd i ansiktet. Fick ett lätt litet illamående just då vet inte varför men ville bara bort. Kanske var gräset som gjorde en del med alla intryck som man får.
Personligen blev jag av med oskulden på fyllan i 17-årsåldern med en tjej jag knappt kommer ihåg namnet på och har aldrig sett henne igen efter det. Man kan kanske tycka att det är något av samma sak, töm och glöm liksom men på ett sätt ändå inte.

Killen som hade flickvän låg inte med någon den kvällen, kanske gjorde det senare efter jag åkt. Men hans flickvän hade skickat med honom kondomer! Jag menar vafan är det för brud egentligen, dom hade inte något öppet förhållande och har för mig att han skulle lackat om hon hade varit otrogen.

Vad har ni för åsikter och synpunkter om det här? Det är ju en grej som bara händer en gång i livet och den bör ju vara lite speciell i mitt tycke. Eller är det jag som överdriver oskulden och borde inse att vi lever på 2000-talet och folk gör som dom vill. För mycket moral kanske? Känner ni till några som gjort samma sak?

Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.