I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-11-18 00:07

Att bara dra

Jag känner att jag snart måste dra ifrån allt , vet inte varför, jag är ganska less på mitt liv. Eller det kanske inte är rätt formulering, men jag är less på min vardag, mitt land och mitt jobb.

Ja visst byt säger ni. Men är det så enkelt? jag har brytit kontakten med många vänner det senaste 2 åren, inget jag ångrar, det har gjort mig med insiktsfull gentemot människor.

Men nu har jag gått ett bra tag och sugit på karamellen "att bara dra" , säga upp lägenheten, betala för månaderna, säga upp mig från jobbet, men inte min flickvän, henne vill man ju ha kvar. Och det känns konstigt att dragningskraften till att bara dra blir bara starkare o starkare, när jag är i ett så bra förhållande, har en fin bostad, och ett relativt schysst jobb.

Jag tror det kan bero på att jag inte mår så bra egentligen, men jag vet inte heller vad det är som gör att jagg skulle "må" dåligt. Man har ju gjort några snedsteg i livet, men det ser jag inte mer än som erfarenheter i ryggsäcken.

Att bara dra är det en bra lösning till välmående eller en undanflykt för att komma bort.

nu menar inte jag dra iväg ett halvår eller år, med att dra, menar jag for life aldrig bosätta sig i sverige igen öht, hälsa på någon enstaka gång.


Men samtidigt känns det piss att göra en sån grej, vad ska alla tro? hur kommer folk reagera, vem kommer stötta än?

jag känner mig tvådelad i detta och vet egentligen inte vad jag vill komma med detta inlägget, kanske är det någon som just bara dratt iväg, eller nån som känner nån som gjort detta, hur kände ni inför det isf?

skumt skrivet allt.. men wtf, det är ju hela detta forumet :)

(Inlägget ändrat av Rallare 2008-11-18 18:01:23)

Fucks your life up crew
Tjabo!