I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Är jag rikast på whoa?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2008-11-08 00:07

Är jag rikast på whoa?

Den senaste tiden har jag filosoferat en del. Ett ämne som särskilt kommit att ockupera min hjärna är det om föreställningsförmåga och dess funktioner. Jag vill drista mig till att påstå att en människa med starkare föreställningsförmåga än en annan också är den rikaste av de båda, emedan denne har större möjligheter att sätta sig in i alla möjliga situationer.

Ett exempel. Säg att en skön grabb på tolv år ser en snygg brud på stan. Han går hem, manar fram henne för sin blick och bekantar sig med hennes intima delar i samband med masturbation. Killen ser verkligen bruden framför sig och allting känns så verkligt. Hans föreställningsförmåga gör att han upplever det som verklighet.

En annan kille gör samma sak. Tyvärr har denne mycket sämre föreställningsförmåga än den förra, vilket leder till att det alls inte känns verkligt.

Har ena killen haft mer sex med bruden än den andra? Har han upplevt något som den andra inte kan uppleva?

(Inlägget ändrat av Baboso 2008-11-08 10:22:58)

Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.