I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om du fick välja

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2008-05-14 00:18

Om du fick välja

Kom att tänka på en sak precis..

Om du fick välja mellan att vi människor kunde leva förevigt men inte kunde reproducera oss, och så som vi har det nu, vi dör men vi kan iaf föra vidare någon del av oss själva genom att skaffa barn.

Vad skulle ni välja?

Personligen skulle jag nog välja att kunna reproducera, inte för att jag är säker på att jag vill ha barn öht, utan mer för att det nog skulle vara bra drygt å leva tills självaste planeten går under.. ätas upp av solen lr hur fan vi nu slutar

btw, har kommit nån ny skum tv serie som handlar om en lirare som blir välsignad med odödlighet tills han hittar sin själsfrände, först då börjar han åldras, helt okej är den.
New Amsterdam heter den hursomhelst.. kanske finns en tråd om serien i tv forumet redan?

anyways, vad skulle Du välja? :)

" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "