I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förhållanden håller inte när tjejen tar fulla initiativet?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Poet

2008-02-05 19:41

Förhållanden håller inte när tjejen tar fulla initiativet?

Saken är den att jag träffar en tjej just nu, me likes her, she likes me. Men det är inte det som är poängen. Det dröjde typ en månad innan jag tog initativet till att fråga om vi borde träffas, för jag är van att tjejen tar initiativ till sådant, hon i sin tur tyckte att det räckte att hon visat intresse från första början och tolkade som att om jag inte vågade mig fram (vilket jag gjorde till slut), så hade jag tydligen inte varit pass intresserad ändå.

Och hon säger dessutom en till rolig sak, hon säger att förhållanden (enligt statistik, kommer inte ihåg vart hon hade läst det) visar att utav 100 av 100 tillfrågade män, så har förhållanden aldrig fungerat när kvinnan tagit initiativet till att träffas/inledande till förhållande etc. Och jag kunde inte riktigt argumentera emot det, då jag nu ser tillbaks på det hela, så har mer eller mindre alla förhållanden jag haft, varit förhållanden där tjejen tagit de första stegen och inget av de har hållt.

Kan detta på något sjukt stämma? Låter ju inte troligt egentligen, jag menar vad spelar det för roll, eller?

Love!

At the gates of Eternity...