I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Homosexuella kommer rädda världen?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-12-27 19:11

Homosexuella kommer rädda världen?

Inte bästa titeln men ni kommer förstå när ni läser detta..  
Nu får ni dum förklara mig men detta är bara en teori.. Har ni någon gång hört att världen håller på att bli över befolkat? Det har ni säkert. (X antal år innan jorden är smockfull till bristningsgränsen) Jag har en teori om att alla dess katastrofer som sker i världen är ett sätt att hålla populationen nere av modernatur.. Det är det säkert fler som tänkt antar jag.. Därför har jag nu börjat undra om fenomenet homosexualitet gör samma sak fast på ett mildare sätt? Då jag inte tycker det är nå fel med homosexuella så får ni inte missförstå mig nu, men Man & Kvinna är vad som behövs för att fortplanta sig, eller hur? Då kanske den naturliga vägen är homosexualitet för att hålla populationen nere utan att dess katastrofer ska behöva ske. Modernaturs nya sätt att rädda världen från sin egen undergång (överbefolkning). Detta betyder ju inte att hela världen kommer bli homosexuella men en del.

Ja, det är mer accepterat i dag men det har väl också med evolution att göra?


Detta är inte religiöst grundat alls, jag är inte religiös utan jag tror på evolutionen!


Vad tror ni? (Bespara oss barnsliga kommentarer osv. konstruktivt tänkande uppskattas)