I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

TV-läkaren åtalad för våldtäkt

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-11-25 12:35

TV-läkaren åtalad för våldtäkt

Carl-Åke Troilius, med initialerna CÅT, ær en vælkænd Malmø-profil i det rikare området Potatisåkern dær han titt som tætt søkte unga kvinnliga privatlærare åt sina barn.

Efter att ha gjort en misslyckad karriær som TV-krirurg dær hans klinik ensam, innan och under Kanal 5 stora satsning "Plastic fantastic", var kællan till 15% av klagomålen på kirurgi till Hælso och Sjukvårdsnæmnden (HSAN) gick han tillbaks till det lugna livet på Potatisåkern. Innan sin stora TV-satsning gjorde CÅT också ett kort gæstspel som inspirerande førfattare också.

Hans fru, hudlækaren Agneta Troilius, var tydligen inte lika fræsch som hans sons flickvæn som han som ni alla vet bedøvade ensam och våldtog på sin klinik. Ordet hybris kommer upp i tankarna och frågan ær om inte CÅT fuskade sig igenom sina examen då alla vet att "men-jag-runkade-hade-sperma-på-handen-råkade-stoppa-in-fingret-långt in" ursækten inte funkar nær man våldtagit någon och det førsta man lær sig som kirurg ær att tvætta hænderna 3 gånger upp till armbågen innan operation och anvænda sterila handskar som en sjukskøterska hjælper dig sætta på. Att han sedan ansåg sig sjælv vara både anastesi-lækare (narkos) combo plastikkirurg ær roligt, lite som en pilot som anser sig vara både første och andre-pilot och utan att tænka sig før sætter sig i planet och lyfter sjælv. Hybris.

Senast anvænde sig Troilius av maffia-metoder då han skickade en mustach-prydd snubbe till Rivieran før att støta på och eventuellt skada huvudvittnet och målsægaren, hans sons f.d. flickvæn.

Vad tycker ni? Ska han behålla sin licens? Ska han åka in? Oskyldig? Ær exet måntro en lycksøkerska som førført honom och førstørt hans karriær? Ær det okej om jag våldtar hans fræscha 22-åriga dotter, då hon ju støttat honom hela vægen?

Att han hamnar i fængelse ær redan spikat då han sjælv laddat upp med frilla och skægg før att se så hård ut som møjligt.

2007-11-25 13:47
Haha "cåt" haha..
be the change

2007-11-25 15:37
även om det är allvarliga saker som har hänt så var ditt inlägg jävligt roligt kaladze :D
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-11-25 22:07
Jag håller med dig men dilemmat ligger i, om jag førstått det rætt, om han kommer dømmas som alla andra då han ju faktiskt har titeln doktor. Detta fallet ær ju också grov våldtækt då kvinnan var medvetsløs och inte hade en chans att førsvara sig. Någon annan hade det væl knappast varit något tal om annat æn grov våldtækt och maxstraff vilket ær mer æn de 3,5 åren han fick, och som han nu øverklagar.

2007-11-25 22:47
Jag tyckte faktiskt Kliniken var helt OK! Han "bonda" ju med i princip alla kunder på ett grymt bra sätt. Och detta var båda gamla och unga, grabbar och kärringar.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2007-11-25 23:29
Det där är en riktigt störd jävel. Det är naturligtvis alla våldtäktsmän, men just denne Troilius visar ju närmast psykopatiska tendenser. Alla bevis talar emot honom och han hittar på helt osannolika förklaringar involverandes onani precis innan en operation, stringkalsonger och liknande.
Ett antal medarbetare och patienter har ju i efterhand även trätt fram och vittnat om att de legat med honom/ blivit utsatta för övergrepp. Frågan är ju hur mycket skit som kommer rullas upp innan detta är över, förmodligen en hel del.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-25 23:38
Det ær också mycket intressant att se hur hans dotter reagerar, då hon ju borde kænna sympati med offret men væljer att støtta sin pappa. Starkt eller dumt?

2007-11-26 00:11

mer stört

lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.

2007-11-26 03:00
en liten fråga.
varför tvätta händerna tre gånger istället för en gång tregånger så länge? =)
cry me a river!
--> thcrew
Poet

2007-11-26 15:57

Bara jag som tycker att han ser allmänt sliskig ut? Skyldig genom att bara se ut som en äcklig våldäktsman?

At the gates of Eternity...

2007-11-26 23:35
Flashback har riktigt långa saftiga trådar om honom..