I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-11-22 23:18

Tänker ni..

nån gång på hur livet vore om du var född t.ex 10 år tidigare?
Jag tänkte förr mycket på det. Kunde sitta i timmar och glo i min 8 år äldre kusins gamla skolkataloger och katigorisera allt folk som gick på min skola, tex att dom som bar skate/hiphopkläder var tuffa. Dom med keps bakåfram och en skejtboard i knäet var också riktigt grymma. Tjejerna skulle gärna vara blonda och också ha skate-hoodies eller urringning.

Jag snackar då i mitten av -95 ungefär ..

Jag umgicks mycket med en kille när jag var liten, och hans storebror var ett typiskt sånt exemplar. Även fast han inte gjorde så mycket mer än åkte snowboard/skateboard, lyssnade på hiphop och millencolin, spelade kyrandia, satt på en parkbänk med sina vänner sent en vardagskväll och såg på filmer rekomenderade från 15 år så var han en enorm förebild för mig.

Nu när jag själv gått egenom den fasen finner jag inget som helst speciellt i det..

Vad har man för förväntningar om livet som liten egentligen?


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.