I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-22 18:26

Mina dagar...

Känns så jävla bra just nu.. allting går lätt och det känns som om jag inte har några problem längre. Plugget fungerar riktigt bra utan att jag behöver anstränga mig till döden. Jag går mer än gärna och jobbar extra när jag får tid över. Kvällarna ute slutar inte i en nedsupen kille som bara vill hem och sova. Jag har riktigt roligt ute och går gärna på efterfest till klockan 06:00 på morgonen, vaknar dagen efter klockan 11:00 med lite huvudvärk som snabbt försvinner tack vare mitt goda humör. Nu till min fråga.. Hur får man en sån här grej att hålla så lång tid som möjligt? Normalt bruakqr jag bli jävligt seg när vintern närmar sig och jag tinar inte förens våren sprider sina sköna solstrålar. Så GÅR det överhuvudtaget få en sån här period räcka längre än den normalt gör? Hur gör jag isånnafall? Jag vill fortsätta vara kreativ och på bra humör.. kan tillägga att jag varit inne i den här svängen i ptja.. över en månad nu.