I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förbannad som ett mellanstadiebarn

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-11-10 16:10

Förbannad som ett mellanstadiebarn

Kommer precis ifrån affären. Parkeringen utanför är en 10min parkering där man står på rad på längden, allstå har man bilar bakom och framför men inte vid sidan av bilen.

När jag kommer ut ur affären ser jag att bilen som står framför mig verkar ha problem att komma ut, även om det var runt 2m kvar till bilen framför honom så hade han backat in och ställt sig mot mig.
Nu blev det som tur är inga märken för han gorde det väl ganska löst men hur fan kör folk?

Min reaktion, och således ämnet i topicen, blev som vanligt med ilska.
Jag spottade på hans bil och gick runt till hans förardörr så han skulle komma ut, därefter är min plan obefintlig.
Det blev ju naturligtvis så att han körde därifrån som en vettig vuxen skulle göra och jag stog med ett finger i luften åt hans backspegel.

Nu när jag kommer hem, känner jag att en normalt vuxen reaktion hade vart att knacka på hans ruta och be honom kolla så det inte blev någon skada.
Inte för att jag försummar min egen eller någon annans rätt att bli förbannad men att spotta på hans bil och nästan vilja banka skiten ur honom är väl inte riktigt ok?

Det är inget ovanligt att jag blir såhär förbannad, men jag är en ganska laid back snubbe annars så hur kan man jobba med att tagga ner lite på ilskan, jag har en stor medvetenhet om mitt problem men det räcker inte.
Det är ju fan pinsamt när man har sin kvinna med sig och börjar veva med armarna för minsta lilla.

Rock out with your cock out!