I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"sjuka" drömmar.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-10-13 18:16

"sjuka" drömmar.

Alltså igår drömde jag att: Klockan ringer jag sneglar på den och ser att den är runt halv 4 på natten. Men jag känner mig helt pigg. En tjej med brunt hår och nike jogging-set säger att det är dags att vakna nu för att vi ska jogga. Och jag som är den mest O-tränade personen som någonsin gått på denna planet. Ser mig i spegeln med värsta musklerna och grejer. Jag går ner i köket och "äter" min frukost som består av råa ägg. Jag dricker dem går sedan in i mitt rum och tar på mig mitt jogging set som är nike och matchar denna brunhåriga individs set. Hon frågar sen: Varför har du inte ringen på dig? Jag säger att jag var rädd för att tappa den när vi joggar. Jag börjar nu förstå att vi tydligen är gifta.. Anyways, vi joggar mitt i natten och jag känner mig helt glad. Efter vi har joggat så duschar vi och sen sättter vi oss och typ tittar på film. sen vaknar jag ryckigt som en ve inte vad. Så nu börjar jag undra kommer det där vara mitt framtida liv? Sjukt var det.. Någon som haft sådana drömmar? Där du typ ser dig själv utifrån?

Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).