I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Släppa taget helt eller försöka va vänner?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-10-09 00:38

Släppa taget helt eller försöka va vänner?

Nu är det så att mitt 2åriga förhållande tog slut förra måndagen.
Vi har gått igen mkt, varit fram och tillbak, mkt uppbehåll och slut hit och dit.
Nu vart det för mkt för henne och hon gjorde slut för att det varit som det varit.
Vi har pratat ganska mkt och vi ska umgås på onsdag och se hur det känns.
Jag älskar henne fortfarande och vill att vi ska vara ihop och jag vet att vi kan förbättra vårt förhållande och få det bra, för vi har aldrig riktigt ansträngt oss för det.
Men nu säger hon att hennes känslor har svalnat, men att det kan finnas en liten chans att hon får tillbak dom om vi umgås som vänner ett tag och ser så det är bättre mellan oss så.
Och jag vet inte vad jag ska göra.
Om det inte blir vi igen, om vi slutar som vänner, om jag kan fortsätta vara med henne medans jag älskar henne?
För är så rädd att hon då hittar nån ny eller att jag aldrig kommer kunna gå vidare.
nån som varit i denna sits?
För Jag blir så deppad av att inte se henne lr prata med henne och jag mår bra att vara med henne även om vi inte sover med varandra eller har sex och sånt.
Men är så rädd att jag inte kommer glömma henne om vi fortsätter att umgås som förr.

var tvungen att skriva av mig.