Varför har killar bröstvårtor?
Någonting jag alltid undrat över ;P !..
jag antar att genen som kodar för bröstvårtor inte sitter i den kvinnliga könskromosomen. Rent evolutionärt så är välfrågan snarare varför killar inte skulle ha bröstvårtor.
för att män ska kunna amma barn om det behövs (true story).
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
för att de är roliga att pilla på.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Varför har inte killar boobs? D skulle ju va fett mysigt, hahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pojkar har bröstvårtor eftersom de är däggdjur. I embryot är vi i stort sett lika, killar som tjejer. Men genom påverkan av en större mängd östrogen får vi tjejer det som blir till riktiga mjölkproducerande boobies, medan killarna utvecklar snoppar och andra bra saker. Då vi alla härstammar från samma organism whatsoever så är det ju inte så konstigt att större delen av vår DNA och kromosomuppsättning är densamma. Rätt så logiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och før att våra brøst ska se lite mer normala ut nær vi går på 'bola. Det ær mycket viktigt.
mera msz!
vart skulle brösten sitta om inte bakom bröstvårtorna? ... liksom... öhh... ni fattar vad jag menar hoppas jag!
Get Random!
Funkenteller det finns killar med boobs
Pojkar har bröstvårtor eftersom de är däggdjur - Det där är väl knappast en regel som gäller alla däggdjur? En tjur t.ex. har inte något juver, vilket är kossans motsvarighet till bröstvårtor.
har läst i illustrerad vetenskap om detta, och det var för att förr i tiden kunde hanen också amma
facebook.com/idiomatisk - fan page
jaa,när jag var 7 år brukade jag amma min lillasyster : ) those were the days.
Jag har hört, notera hört, att ibland kan killar få bröstmjölk när deras hona är gravid, nån slags sympati-grej.. Är det nån som kan befräfta ifall det är sant eller inte?
One chapter a day
Zoned -> dom körde nått på Discovery som menade på att snubbar faktist kan producera bröstmjölk. Fråga mig dock inte hur, det låter lite ologiskt.
Omnia est Faeces
Klart män kan laktera.
Priset för dagens mest avtändande ord går till amfetaminpsykos, bästa svar går till nej och jonka. Pojkar kan procudera bröstmjölk, dom måste bara stimuleras lite hehe. Läste någon artikel om en man som matat sin son typ. Känns ju rätt främmande men hey why not, beror familjens inkomst på det faktum att mamma måste ha sillisar för att kunna arbeta så får ju mannen hugga in lilsom, slå ett slag för jämställdheten mellan könen.
afro_p P16 , Ja, d kommer vi alla få en vacker dag men jag menar inte hängiga man boobs utan sköna perky ones!!!
Nej, usch, nu lägger jag ner!
Jag vet, jag vet, jag vet!! Barnets bröstvårtor bildas före könet utvecklas.
finns ett faktum avsnitt om just det, check it out
vad händer om man opperarar bort bröstvårtorna?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
du ser nog bedrövlig upp på stranden
AIK
min kille har tre bröstvårtor, sanning. precis som chandler i vänner...
Aldrig hört talas om häxmjölk? The shit!!
Vart sitter den tredje bröstvårtan ?
Vi är ökända N.P.G.
den sitter nedanför den högra bröstvårtan ner mot revbenen. den har ingen såndär vårtgård lr vafan d heter men en bröstvårta däremot!
Jag får ut genomskinliga flytningar. The shit!
varför har vissa TRE bröstvårtor?
jag har alltid rätt.
aa perky är läckert men hangy man boobs är inte fy skam heller : )
Hon från Kung Pow hade ju tre pattar
När en spermie tränger sig in i ägget och börjar utvecklas till ett barn, så vet inte kroppen om det kommer bli en flicka eller en tjej, så bröstvåtor får man alltid.. Sen efter 3 månader börjar könet formas.. Så har jag hört..!
Highfive anyone, anyone?
stiligt,sen när dem börjar utvecklas till russin så börjar dem hänga är de inte så?
Varför har inte Kyle XY någon navel och vad betyder lol? :S
Mikael Söderlund was here!
vem är Kyle XY?
Flicka lr pojke.. Borde ja skrivt:p
Highfive anyone, anyone?
Funkenteller hahaha sant fan hade varit fett mysigt ><
nej men som svar på frågan! hmm skulle tro att man har de för att Adam va fett avis på Eva för han trodde att hon hade större bröstmuskler än va han hade vilket resulterade i att nått gick fel när mannen bland monen skulle fixa en tuttmakeover på Adam men bara lyckades trolla fram en ynka sketen vårta på oss män :D
thats it...
könet på embryot bestäms inte förns några veckor in på graviditeten och då har den redan utväklat bröstvårtor även om det skulle bli en pojke.
CMG: hon har en stor inte tre
Blood on my dick or shit on my knife
och för att de ska kunna pierca dem..
That's what she said!
o jag undrar vf killar har kukar? tss sicken fråga.. ok (ett forum)
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
Cholla
jo såg också det programet om killen som tränade sina nipples för att kunna amma sitt barn. jävligt fint faktist.
om jag nånsin ändrar mig eller råkar sätta YTTERLIGARE ett barn till denna värld så ska jag också amma.
..men antagligen inte, det känns nog bättre att adoptera i en redan överbefolkad värld.
(fan va folk tycker det är kul att knulla)
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT