I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ufo/utomjordingar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2007-05-25 00:29

ufo/utomjordingar

jag tycker det är spännande som fan !! det bör ju finnas annat intelligent liv någonstans.. tror ni att dom kan ta sig till vårat solsytem och till vår planet??

länkar lite filmer som folk spealt in!! plus en film som handlar om area 51 jag tycker den är bra..

film 1

film 2

film are51

vad tror ni att area 51 gör för något o vad vet/har dom som ingen vet om.. va tror ni nu alltså :D ?

2007-05-25 00:34

filmen om area51 e bara 10 minuter men finns o hitta i del 1 2 3

2007-05-25 00:35
badbrallan.. jo jag läste om det !! det är coolt som fan. men tydligen så måste vi ju skapa nått som kan ta sig fram snabbare :P

2007-05-25 00:38
del2

3,an kommer sen :P

2007-05-25 00:47

2007-05-25 00:56
ah finns fler delar men dom hittar ni när ni sätt klart

2007-05-25 02:18
Haha fyfan vad kassa Film 1 å 2 var, har inte kollat på area 51 filmen.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...

2007-05-25 02:52
hehe area51 är bra 7 delar är den i..

dom andra 2 antagligen fake :P

2007-05-25 15:34
Jag tror att Area 51 utvecklar och testar olika stealthplan.
I'm back!

2007-05-25 22:35
FAKE FAKE FAKE, men man vill ju tro på de:D en jävla propaganda film från usa som hamnar i mängden av all jävla skit dom producerar.
men den man vill fan tro på de ändå haha så jävla sjukt
REACT RICOCHET CREW

2007-05-26 01:59
badbrallan

Ha i åtanke att även Mars enligt forskarnas standard är beboelig, chansen att något kan leva på den planeten är ytterst liten, och chansen att liv uppstår enormt mycket mindre...

Utomjordingar är för småbarn och galna vetenskapsmän!
<3

2007-05-26 04:54
asså dom 2 första filmerna e ju 100% fake,det fattarla vem som helst lr? tror ni inte att pressen  skulle skriva å att armen skulle hålla på med massa shit?
Henkish a.K.a ProNooB.

2007-05-26 11:42
Vi kan ser flera miljoner stjärnor eller nått sånt, och det är från vår galax. runt vår galax finns 5 andra galaxer som närmar sig vår galax lite heal tiden. Utanför denna galaxhop finns yterliggare ett par 1000 galaxer, vad vi vet.

det lutar ju mot att det finns mer liv i universum.

2007-05-26 12:27

Har för mig att forskare jobbar på en sort jon-raket som ska hjälpa oss att färdas snabbare och billigare, så vi kanske kan hällsa på den nya planeten trotts alla ljusår.

Area51: Jag tror att dom bara sysslar/sysslade med millitär forskning, och när folk började snacka om utomjordingar så fick dom helt plöttsligt en bra täckmantel. Ljuga om en lögn för att täcka en sanning

Blood on my dick or shit on my knife

2007-05-28 00:25
okej. mm man kan ju bara tro vad are51 sysslar med! "sysslade" vadå ? de finns väl fotfarande hmm ;O !! jag tror iaf på annat intligent liv någonstans, även om vi kanske aldrig kommer få veta ifall det är så!! men jävligt spännande är de ju. det måste ni hålla med om? eller? ;) tänk va fett om man i framtiden kan åka till en annan planet på semester :D yeej

2007-05-28 02:08
Area51 har världens längsta startbana. Alltså sysslar dom förmodligen med väldigt avancerade flygplan.
Inget mer inget mindre.
Vill man tro något annat så söker man på Bob Lazar.

Vill man tro "The Dulce Papers" så finns det en bas under Archuletta Mesa i New Mexico. Där utförs experiment av en stab som innehåller både människor och utomjordingar.
Det finns flera vittnen till deras genetiska experiment där de använder mänskliga försökskaniner...
Jag tror inte på skiten men kanske, kanske...

Just angånde Area51 och Groom Lake så tror jag att inblandade myndigheter spridit ut disinformation om UFOn o liknade precis som en tidigare talare skrev, för att få bedriva hemlig vapen/militärforskning ifred från seriöst nyfikna o endast iaktagna av lite UFO-freaks som är livrädda för vita Jeep Cherokees...

Liv på andra planeter finns säkert, kanske inte intelligent o kanske alldeles för långt bort för att vi någonsin ska komma i kontakt med det. 
UFOn är som det betyder "Unidentified Flying Objects", inga utomjordiska farkoster utan snarare meteoriter, skumma militära farkoster o dylikt... 

2007-05-28 13:47
jag tror starkt att utomjordingar varit här och att dom är oss närmre än vad vi tror. USA, dom är jävliga asså!
Ave, imperator, morituri te salutant.
Iacta alea est!

2007-05-28 21:08
jag tror att det fins "något" dät ute vad vet jag inte men något är det jag tror inte att det bara fins liv på denna jord av alla miljarder planeter  det tror jag
ellt was here !

2007-05-28 22:10
japp klart det finns liv på andra planeter någonstans. måste det göra.! sjukt annars.

2007-05-29 13:49

jo visst det borde ju finnas någonstans.

Get MAD and change