Jag är så ensam
Jag vet inte vad det är med mig, jag har aldrig känt såhär förut. Men det var som en våg som sköljde över mig och jag insåg att jag är ensammast i hela världen ungefär. Tårarna bara sprutade och jag fick jättesvårt att andas. Hela jag skakar fortfarande och jag kan inte släppa tanken om hur ensam jag är. Visst har jag vänner, men det är inte så att jag kan ringa någon och bara berätta hur jag känner. Jag har lätt för att få nya vänner men svårt att släppa in dem djupt liksom. Det är som att något i mig låser sig och jag vågar aldrig komma någon riktigt nära. Jag vet inte vad jag ska ta mig till men i ett desperat försök tänkte jag höra om någon känner/känt desamma (antar att alla känner detta ibland) men jag har aldrig känt såhär förut. Jag är verkligen helt förstörd och just nu känns det som att ingenting kommer bli bra någonsin. Jag är verkligen så ensam och det är jag själv som har satt mig i denna situation. Värst av allt är att jag inte vet om jag kan komma ur den, om jag klara av att släppa in någon.
Är ni också ensamma eller känner såhär, dela med er!