I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lucida drommar pa bestalling

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-04-10 21:45

lucida drommar pa bestalling

tradar om lucida drommar brukar dyka upp da o da. d finns tekniker att ga fran vaket stadium direkt till dessa.

upptackte att ja kunde gora d har en gang i somras. lag o sov och sa borjade farsan o brorsan stoka runt i rummet letandes efter en tagbiljett. ja blev sur av att bli vackt o forsokte verkligen somna om men hade blivit for pigg. ville verkligen inte ga upp. sa ja bara lag o forsokte tanka pa ingenting.

sa plotsligt fick ja somnparalys------ ja vaknade (trodde jag) men rummet sag lite annorlunda ut. d va storre och nar ja titta ut genom fonstret markte ja att d va pa bottenvaningen fast lagenheten ligger pa tredje vaningen..

ja forstod att d va en lucid drom. o testade o flyga vilket fungerade utmarkt =)



nu brukar ja gora d har ganska ofta nar ja har tid pa morronen. imorse sa vaknade ja till lite o bestamde mej for att kora lite soul travel hehe. som vanligt kanns det forst som verklighet tills man testar o flyga. ja oppnade dorren o utanfor stod en brud som va fett lik Cameron Diaz. ja har testat o ha sex i drommen forut men vaknade nar ja blev for upphetsad, sa ja bara chillade me tjejen o gick utomhus. dar va d ett stort gang kids som korde brannboll. fett soft. antar att jag sjalv som liten va en av kidsen.. sen vaknade jag strax efter..



ja undrar om d e nan annan av er som lyckats med "wake induced lucid dream".

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)