I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt liv är skit

Övrigt - Vardagsfilosofi

   
Graffare

2007-03-04 04:01

Mitt liv är skit

Hej!
Jag måste få skriva av mig lite, och det är då Vardagsfilosofi kommer till användning.

Jag har kommit på att mitt liv är skit, slut med tjejen för 4månader sedan, vi var dock kompisar och hade en sexuell relation fram till jul ungefär. Hon blev helt konstig och vi blev osams. Nu, efter en plåga för att försöka glömma henne, har vi sagt upp vänskapen, och jag har ingen att dela mitt liv med. Jag sitter vid datorn över 12 timmar om dagen. Jag har absolut inget att leva för.

Jag bor inte i nån större stad så det finns inte nån som har samma intressen som mig, och jag har inte råd eller lust att flytta.

Men va kan man göra?


Skaffa en hobby? säger dem jag frågar.
Jag har hobbies, men ingen att dela dem med.

Hitta en tjej?
Sjukt tråkigt å gå på krogen/fest själv. Så den går bort, så länge ingen har tips på andra ställen man kan hitta flickor. (Internet är gränsfall på lagligt)

Träna/sköta skolan/körkortet?
Det kommer jag inte göra, jag känner mig själv, så den går fetbort

Ta mig till andra städer och träffa nya människor?
Sure, jag kan det, men närmaste stad kostar det typ 30spänn att åka till, jag är pank så det räcker.

Den som har ett tips på vad man kan göra är guld värd.