Riktigt galet! Egna erfarenheter?
Tjaou natten mellan igår och idag drömde jag nått så jävla äckligt, Följande, Jag hängde med en polare, ska inte nämna namn, men vi skulle gå och köpa heroin, vi gick ut med tylösands vägen, och han hade snott en tre hjuling till mig för vi skulle komma dit fortare, men jag slängde den för vi var jagade av ägaren, när vi kom fram till videomix på alet Lägg märke till (Videomix) DET FINNS INTE ENS PÅ ALET, men han vi skulle köpa av är en känd heroinist i stan, vi gick på hans rum, där satt han och en annan, den andra persoen börja skjuta på mig med kolsyre pistol, :S sen var vi vänner, sen kom heroinstens farsa och en annan polare, vi börja mecka litta spliff och chillade och sånt, sen hämta heroinistens farsa, heroinet, och dom börjar snorta och sånt, sen började vi skriva konstiga kvitton på nån slags typewriter, Skit keff :S Helt plötsligt var vi på en lek plats, och då flippade heronisten på mig, men han kunde inte göra nått han bara trilla hela tiden och en av mina polare, kastade snö i hans ansikte :S Det var nått i den här drömmen som skrämmde mig så, jag vaknade, trodde jag, jag sa till mig själv i den andra drömmen, BARA 4a minuter senare förstog jag att allt var en drömm, och sen vakna jag igen av att jag var på mitt rum, jag andades ut, men käne mig helt cp i huvet, typ aff det var skummt, Vad kan det betyda, det kände som om drömmen var ihopkopplad med andra liknande drömmar kanske en fortsättning,? var det mig själv jag fruktade var det jag och heroinet i frammtiden, vet inte asså?! men det närmaste jag kunde komma på var att heroinisten på minner om en av mina bästa vänner, har ni själv drömt något ni har fruktat eller inte kan förklara? vad tror ni om min dröm? Det kanske inte låter så specielt, man brukar juh drömma knasiga saker, men det var nått specielt med den här drömmen!PEACE
//Crooked//
Drömde en gång att morsan dog och när jag vaknade trodde jag att de va sant. fem min senare ringer telefonen och jag spenderar typ tre minuter på att bygga upp samtalet så att det inte ska bli en alltför stor chock för personen i andra änden tråden innan jag inser att det inte var på riktigt.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Jag har haft ett antal "vakendrömmar" eller vad man ska kalla dem. Jag drömde att en dödsängel hade kommit för att hämta mig (i mitt rum där jag låg) en natt och vaknade upp helt kallsvettig, stirrar mot dörren o glipan under dörren för att se fall det finns någon skugga där eftersom det bästa sättet att lugna sig efter en jobbig dröm är att försäkra sig om att det inte är sant. Men, tji fick jag! För där är en skugga o jag känner på kylan som kommer från den att här är dödsängeln, IRL, och jag sitter i min säng o försöker skrika men det kommer inga ljud medan jag ser och känner och vet med hela min varelse att dödsängeln skiter i att jag stängt dörren och bara glider in under den ist...och sen vaknade jag upp igen, det var morgon och solen sken :S För några veckor sedan: ungefär samma dröm som den ovan beskrivna men skillnaden är att i den här drömmen vaknar jag o somnar om flera ggr (i själva drömmen då, hoppas jag iaf). Iaf slutar det me att den här genomonda varelsen smälter in i min kropp o jag blir helt kall, sen vaknade jag upp som vanligt igen dan efter :S
Science Genius Girl
när den där affären öppnas skall du börja oroa dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En natt när jag sov i tält när jag var 6-7 år drömde jag en jättekonstig dröm, svårt att förklara, men allt omkring mig går jättefort medans jag inte kommer nånstans och det är alltid nåt/nån som jagar mig. Jag vaknade mitt i natten av att jag kände mig kvävd och hade svårt att andas. Jag ville bara ut från tältet, men fick inte upp dragkedjan och paniken spred sig i kroppen. Jag slog på tältet, började gråta och fick ännu mer panik. Till sist fick min kompis upp dragkedjan och jag kom ut. Sen den kvällen drömde jag samma dröm nästan varje natt i kanske 4-5 år. Jag gick i sömnen varje gång jag drömde den och ställde mig i mitt rum eller våran hall och skrek och grät och hyperventilerade i sömnen. Min mamma fick leda tillbaka mig till sängen och säga att allt var lugnt. Nästa morgon kom jag aldrig ihåg nånting. I och med att jag började drömma dom här drömmarna fick jag klaustofobi, så varje gång jag sover i tält nuförtiden vaknar jag med panik och måste ut direkt, fortfarande känslan av att jag inte får luft. Jättejobbigt faktiskt. Nån som har nån aning om vad det kan bero på eller vad drömmarna betyder?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaa. jag trodde du var nån skojare först för där finns ju inte nåt videomix på alet. men sen sååg jag. iaf jag har en dröm jag drömde när jag var ca fyra fem år. och detta är den enda dröm som jag tydligt minns. andra bara svagt men jag drömde att jag var ute o lekte i trädgården, så stöter jag på en orm i kanten av gräsmattan då. Han pratar med mig, väser, och säger att han ska döda min pappa. jag blir ledsen givetvis och säger att det får han inte göra. så kommer pappa ner till trädgården och jag försöker hindra honom från att gå dit. men han lyssnar inte och kommer intill ormen. som då biter honom. och jag vet inte vad jag ska göra, jag försöker lyfta min pappa (jag fyra fem år, han 90 kilo) och bära honom till nån slags mottagning, sjukhus eller vad som helst där man kan få hjälp. han är för tung och jag kämpar o gråter o kämpar o gråter. sen vaknar jag. ligger helt blixtstilla i min säng. och tror att ormen ligger nere vid mina fötter. så jag ligger där ända tills klockan blir tolv ett på dagen, och då kommer pappa upp och undrar vad fan jag sysslar med, varför kom jag inte ner? jag vill inte att min pappa ska komma in i rummet, jag vill inte röra mig. så vad gör man? jag sa att det låg en orm i min säng. pappa gick fram o slet av mig täcket, men där var ingen orm. vet idag vad den drömmen betydde.
vad beydde den? om de ar ok att fraga
om du verkligen vill veta så kan du skicka mail:) inget jag vill slänga ut till halva whoa. dom är mästare på att göra det mest känsliga till något skämt.
antar väll, att allt man drömmer eller tänker, är en tänkbar verklighet,
//Crooked//
tror snarare att det är otyglade tankar och känslor som blandas hejvilt och utan fokus eller logik när hjärnan kopplar av. tog en tupplur innan idag, och jag märkte verkligen när jag hade somnat. slog upp ögonen, insåg att jag var i källaren (mitt rum ligger på ovanvåningen), fattade att jag drömde, gick upp en våning, allt ser normalt ut, men jag känner mig slö och apatisk, går ut genom dörren och flyger iväg till nån slags tidsmaskin. naajs. den där övergången var lite whack dock. hade även ett falskt uppvaknande, där jag drömde att min mamma satt och spelade gitarr vid min säng. det var också lite skumt, jag märkte att jag fortfarande drömde eftersom mitt täcke var blommigt och med rutor. jag var alltså väldigt logisk, även om drömvärlden inte var det.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
jag brukar ofta ha drömmar där jag kan gå ett par timmar på morgonen och tro att det som jag drömde var sant. har haft ett antal drömmar där jag har varit lyckligt förälskad i för mig helt okända personer, men sen när jag vaknar på morgonen så längtar jag efter att dom ska ringa eller att vi ska träffas igen. lika jobbigt varje gång när jag inser att det inte e på riktigt.
har ni någon gång drömt en obehaglig dröm så att ni tänker för er själva i drömmen att ni hoppas att allt är bara en dröm och sen vaknar ni och säger vilken tur att de va en dröm.....de händer så ofta på mej iaf
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
Jag drömde för en månad sen att jag gick var i skolan ch gick upp till andra våningen och så helt plötslig låg det en stol i trappen (vilket det aldrig gjort irl) eftersom de är en ganska normal dröm så tänkte jag inte så mycket mer på de.. Nästa dag i skolan ligger det en stol i trappen. Min hjärna börjar knulla så jag bara står och tittar på den där stolen och undrar om det är något fel på mej. Ajja, det var lätt det konstigaste jag varit med om..
Jag pallar inte ha ett citat här.
De enda ja kan komma på är att ja drömde att ja vart av med min flickvän sen vakna jag och hon låg bredvid mig så ja krama sönder henne hahaha
jag drömde inatt att jag hade köpt en ballong med helium i sen när jag tittade på ballongen så tyckte jag inte att den var tillräckligt fylld så jag gick tillbaka och klagade...
Vafan har alla haft cepedrömmar utom mig för? Jag drömmer bara korta efterblivna saker, typ att jag ligger i min säng o lyssnar på opera.
A historian is a prophet in reverse
Janeway F20"Jag har haft ett antal "vakendrömmar" eller vad man ska kalla dem. Jag drömde att en dödsängel hade kommit för att hämta mig (i mitt rum där jag låg) en natt och vaknade upp helt kallsvettig, stirrar mot dörren o glipan under dörren för att se fall det finns någon skugga där eftersom det bästa sättet att lugna sig efter en jobbig dröm är att försäkra sig om att det inte är sant. Men, tji fick jag! För där är en skugga o jag känner på kylan som kommer från den att här är dödsängeln, IRL, och jag sitter i min säng o försöker skrika men det kommer inga ljud medan jag ser och känner och vet med hela min varelse att dödsängeln skiter i att jag stängt dörren och bara glider in under den ist...och sen vaknade jag upp igen, det var morgon och solen sken :S" Shit, du är den första jag hör som haft en sådan, för jag har nämligen haft mer eller mindre en exakt likadan dröm, förutom att jag då inte visste om det var en dödsängel eller så, men jag blev kalas-skraj i alla fall. Ena gången (den skarrigaste) stod det en mörk gestalt i kåpa vid änden av min säng och jag drogs emot honom/henne samtidigt som det blev kallt och jag hörde nåt fett obehagligt ljud... Jag försökte också skrika på hjälp men ingenting hände... Haft den vid två tillfällen och det var ett bra tag sedan nu, men jag har nog aldrig varit så kissnödig som då jag drömde det =) Blir på något sätt glad att jag råkade se detta, och således är det inte jag som är ensam och bäng eller nåt =D
har ett från när jag va liten fylde år dan efter drömde att jag fick en cross och tråde det va sant sprang ner när jag vakna och där ståg ingen cross så jag gick och sov igen..
saaaru..
Jag drömde en gång att jag o min kompisar 3-4 st var på en buss. helt plötsligt började vi beatboxa beatet ( change the world med Bone thugs ) jag o vännerna rappade oxå låten. det roliga är att det lät precis som låten. när jag vaknade..( jag hade somnat med musiken)så bläddrade jag tillbaka 1 låt o vilken låt var det då.? jo naturligtvis change the world med bone thugs. hade så otroligt skum känsla när jag vakna.vad tror ni om min dröm? det finns 3 sorters teorier om drömmar och vad jag tror, är att den du var med om , är den biologiska - perspektiviet där man tror att drömmar inte har någon mening. drömmarna är ett resultat av de slumpvisa signaler som utväxlas under sömnen och som cortex ( hjärnbalken) försöker tolka till ett meningsfullt innehåll. men sanningen är att det inte är någon mening med din dröm. vad jag tror iaf. kan ju ifs vara så att .. din dröm kan läggas in i det kognitiv perspektiv. Där tror man att man drömmar om något man upplevt eller funderat på under dagen.peyce
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Jag är sjuk, så när jag åkte hem från skolan så drömde jag att en tjej kompis pratade med mig, och så ser jag hur min tjejkompis säger "Pling" du vet som när man trycker "stop" på bussar. Så vaknar jag och ser att det är en som vill av. Iaf, så jag somnade om, drömde igen, men jag freakade ut, för jag drömde att min farsa satt brevid mig och satte på radion, hörde ett barnskrik högt som fan, sedan kollar jag på farsan så kollar han på mig med hel vita ögon!. FUCK FEBER!. Jag hatar detta.. Har insjuknat för 3:e gången på 2 månader ...
*snaark*