I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjej som har en pojkvän men stalkar mig.

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-02-06 19:43

Tjej som har en pojkvän men stalkar mig.

Nu råkar det vara så att det är en 16-åring tjej (-90) som har på senaste veckorna spanat in mig, hon verkar fokusera på min blick och lämnar fotspår i lunarstormliknade sida då och då.

Fast jag vet att hon har en pojkvän som går i hennes klass, fast ändå verkar hon föredra mig.

Ibland har man bara lust och säga (Vilket vore pinsamt men om det skulle vara så) att hon bör ta hand om sin pojkvän.

När jag fick veta att hon har en pojkvän så slutar jag titta tillbaka just för att slippa (om vi tex skulle bli tillsammans) förstöra hans hjärta.

Frågan lyder, har ni upplevt något liknande? Är de pga min storlek och ålder som gör att hon ser upp till mig eller är de för något annat?

Jag är rätt säker på att hon gillar mig på något sett trots att hon har en pojkvän i samma ålder.

Jag vet inte om jag behöver hjälp eller inte, men jag finner inte budskapet bakom detta.