Vems död får världen att stanna?
Såg just en film om pricessan Diana och det slog mig hur många miljoner människor över hela världen som storgrät över en person de aldrig träffat, det under en veckas tid. Hur Paris och London bokstavligen stod still och inte diskuterade något annat. Vems död tror ni skulle framkalla mest intima reaktioner hos människor och lyckas hålla sig kvar på förstasidorna i åtminstone 3 dagar? Gerorge Bush? Usama bin Laden? Paris Hilton? Motivera gärna varför!
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Min! Den enväldige härskaren Canidide. Seriöst så finns det väl inte så många som kan få världen att stanna genom att dö. Jag kommer inte riktigt ihåg att jag brydde mig när Diana avled, vet inte om jag visste vem hon var. Världen har ju en förmåga att ta sig över bagateller som döden ganska fort. The show must go on.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Vems död tror ni skulle framkalla mest intima reaktioner hos människor och lyckas hålla sig kvar på förstasidorna i åtminstone 3 dagar? egentligen vem som helst om dom dör på ett tillräckligt märkligt eller omänskligt sätt. men aja: George W Bush Michael Jacksson Usama bin Laden Paul McCartney Eminem 50 Cent Tony Blair Britney Spears Michael Jordan Wayne Gretsky Jack Nicklaus Michael Schumacher osv.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
50 och shady skulle absolut kunna hålla sig kvar på förstasidorna i 3 dagar. sen så finns det ju olika sorters tidningar också.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Dalai Lama och påvennazkar Gandhi dog för ett tag sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Engelsmän är sjukt känslomäsigt engagerade i kungahuset. Andra länder har lätt att följa med i den sorgen engelsmännen visar när någon i hovet har dött. Jag var i england precis efter att drottningens mamma hade dött. Dom hade tillåmed tyst minut på McDonalds. Och värst av allt var ju på fotbollsmatchen. Tänk er en arena som Nya Ullevi helt käppt tyst. Man skulle kunna höra en nål falla.
Dalai Lama - Absolut... Det ksa vara omtyckta människor.. Dessutom så ska de dö under speciella omständigheter typ mord eller nåt annat tragiskt (som Dianas olycka). Om typ Mandela blev mördad hade det nog varit rätt stort...
Så det så!!
Nej Jesus (ifall han skulle återuppstå först då)
Blood on my dick or shit on my knife
bara EN enda, Moder Jord
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Tänkaren, en fet liten jävel som sitter och trycker på en planet rätt långt härifrån, och tänker universum. Utan honom existerar inte universum.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Oprah ihjälslagen av vita poliser. Såna jävla riots det lär bli
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
Trent Reznor.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
trent reznor hade inte ens varit med på aftonbladets framsida om han var den enda person som dog den dagen. tyvärr.
Helvete! Grymma värld!
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination! MELANIE IS DEMENTED
melanieärdemented P61 ja. välden vore bättre om folk lyssnade mer (både som i oftare och på högre volym) på Trent.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
saddams död blev mycket tystare än vad jag hade trott eminems död hade stannat världen för några år sen, men nu så hade det inte blivit lika stort. förut gjorde han ju jävligt bra och orginel musik Im low down and im shifty!
zombastic fantastic
ingens död får världen o stanna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
caos F20 Jag tror på kungen och stadsministern osv. Se bara på olof palme! Det är fortfarande reaktioner när namnet kommer på tal.
oh no he didn´t!
Ett mord på Bush skulle nog hänga kvar ett tag.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Alltså, Wayne Gretsky, som någon skrev ovan, skulle inte bli nån stor nyhet. Vi vet folk hur litet hockey är i världen? DEt skulle bli en stor nyhet i Kanada, Sverige, Finland och diverse andra hockey-länder, inte mer.
2009
David Hasselhoff, Chuck Norris och Bröderna Baldwin!
Vilken Cassius Clay, it's Muhammed Ali all day.
Shuu
Påven var ett vettigt förslag, det blev ju en del sist. Fast skulle nog inte bli samma sak med den nya (om det hände inom snar framtid dvs) Dalai Lama, Mandela hade nog fått många kanaler att ändra i programmet och köra temakvällar. Men Oprah är nog det realistiska snyftalternativet, sen om jag tycker hon är förtjänt av det låter jag vara osagt. Ni som skriver random kändisar, även om de kan tyckas vara av stor kaliber, tänk på att typ Johnny Cash, James Brown m.fl. paserade som små notisar.. Men egentligen borde jag inte skrivit det där om förstasidorna, för det är helt orelevant. Alla vet att kvällstidningar är fucked up. Jag var mest nyfiken på vem folk skulle BRY sig om och sörja (nåja). Påven och Steve Irwin var väl de senaste exemplen på sånt.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Fidel. Kadafi kanske Irans president (glömt va han heter just nu?) Ehm om 2pac kom tillbaka och dog dagen efter :P
I mina ögon skulle hela världen upphöra om jag dog.Annars har jag inget annat nyttigt att tillägga denna tråd.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
sannt att Chuck Norris är odödligt, men kanske skulle det bli en chock bara därför... fast det är en omöjlighet att föreställa sig...
Vems död får världen att stanna? Solen.....:P
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
Oprah ihjälslagen av vita poliser. Såna jävla riots det lär bli vilken fantasi.. men ja, lätt
Femme fatale
Bono från U2 Dalai Lama Sean penn
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Skivsamlare
2007-01-31 11:16
Oprah ihjälslagen av vita poliser. Såna jävla riots det lär bli Haha.. vet inte varför det där lät kul, men det gjorde de.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Om Steven Seagal dog skulle man nog ifrågasätta ganska mycket.
Skivsamlare
2007-02-01 21:31
Chuck Norris.. men det är en omöjlighet.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Hubler, chuck norris kan inte dö
Nån väldigt känd musik artist, kommer inte ricktigt på nån just nu men nån med många fans över hela världen.
Göteborg
carolina klüft Av någon anledning verkar media gilla henne
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
Usama Bin Laden av en astma attack! Eminem dödas av en vit rappare! 50 cent skjuten av 10 skott! Peter griffin dödas av den gula kycklingen!
Salvador: Men det tänkte ju jag skriva ju! :/ :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Håller med Tsun , Den Gula Kycklingen kommer att bidra till att världen stannar
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Trent Reznor.
"Peter griffin dödas av den gula kycklingen!" hahaha
fullfjädrad när jag kickat en gås..
valfri Wu-Tang medlem lär får världen att stanna !
skulle säga påven... fast alla förväntar sig iofs att han kolar när som helst så det skulle nog inte påverka folk så jättemycket...
What would macgyver do?
om beyonce knowels blev mördad skulle nyhetsvärlden frossa i nyhetsstoffet i veckor...hon blev ju nyligen utnämnd till världens sexigaste
inte anna nicoles smiths iallafall verkar det som
uncrowed, den senaste fick det inteiallafall
Anna Nicole Smith.. nej just det.. Eller?
My heart lives in my vagina.