I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad bör man göra för att få en bra relation?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-01-21 22:12

Vad bör man göra för att få en bra relation?

Eftersom jag läste här att kärleksproblem verkar i mina ögon vara otillåtet så bytte jag rubrik till en filosofisk fråga :) 

Ok grejjen är såhär att jag kan ibland vara mycket osäker med mig själv när de gäller relationer.

Igår så stötte en tjej på mig på ett diskotek och jag tog med henne till efterfesten som skedde en halvtimme efter hon blev tvungen att gå hem, hur som helst så verkar hon vara en försiktig tjej men samtidigt glad att hon verka ha träffat mig.

Vi hade inget sex, även om jag fick den möjligheten så känner jag inte det. Det är pga att jag vill känna sex på riktigt och inget "fylleknull" som inte är samma sak.

Allt slutade med att vi gav varandra mobnummer och nu sitter jag här hemma 15 mil bort från henne där jag festade. Hon är 4 år yngre som sagt.

Men ok nu skall jag komma till saken.

Vad bör jag göra för att på något sett inte komma för fort för henne? Vad för dialoger bör jag utdela för att slippa bli kallad "Svin!" eller "Jävla sexmissfoster!" och liknande? Om vi hade haft sex så hade jag säkert inte skrivit det här.

Jag tror eller kanske vet att vi kan passa ihop, men vad bör jag skriva till henne på sms?
Skall jag direkt fråga efter hennes MSN eller skall jag ringa och utföra kallprat?

Ni som har haft långa relationer bör ju veta vad jagute efter.

Jag vill inte krossa hennes hjärta pga utnyttjande.

Tycker för övrigt att alla människor på Whoa har stöttat människor här förut, vilket jag är mycket glad över.