hehe.. Känner igen det där.. Hade liknade "drömar" under två veckor i gymnasiet. I vissa fall så fastnade jag i drömmen. Jag ville men kunde inte vakna/komma ut drömmen. Efter två veckor så började jag sova i soffan i vardags rummet. Det hjälpte.. =) Sen var allting tillbaka på "random mode":D Jag inte sovit i det rummet sen jag flyttade till storstaden, jag får dåliga vibbar av det. Rummet har en liten histora med bland annat självmord, numera står det som det var när jag lämna det, med skrivbord, säng ect.. Ingen av mina ygnre syskon vågar sova där inne. Min äldre syster och hennes mycket skeptiska fästman, samt deras barn. Sov där i en natt under julen, sen bajsade dem på sig och sov i vardagsrummet resten av helgen:D Var dock en gång när jag låg i soffan och kollade på tv, så kom morsan framför mig och frågade om jag var vaken. Jag sa självklart "ja". Men hon bara släckte TVn hela respektlöst!.. Jag låg där några sekunder sen reste jag mig upp, något sur och fråga varför hon släckte tvn. Hon sa att mina ögon av slutna och att jag sov.. haha har många sånna historier. =).. Så som att min bror kom in till mitt rum efter att jag ropat på honom telepatiskt, vi gick nämligen i samma program Nv ma/da fast i min pararellklass. Vi satt och pluggade på matte en natt, då jag behövde hjälp och orkade inte ta mig till hans rum som låg en bit ifrån. Så kom han, han sa att han hörde mig ropa. Så jag fick en utskällning pga. av att det var natt.. Var dock en gång som jag såg min bror komma in i rummet då jag ligger och slåss/håller fast en person med mina händer över mitt huvud liggandes. Vid det läget så vet jag att det är slutet på drömmen och att jag vill vakna, min plan är att hålla fast honom tills jag vaknar, släpper jag honom så kommer han att slåss. MEn som sagt precis vid slutet av den "drömmen" så dyker min bror upp i mitt rum, han kollar konstigt på mig medans jag säger till honom att väcka mig högt.. Men han hör ju ingenting, för att jag någonstans mellan en dröm och medvetandet. Sen så väcker han mig hastigt så han märker hur jag spänner mina armar/händer något ovanligt hårt som om att jag håller fast i någon...Det var därför han väckte mig annars så skulle han nog bara hämtat det han skulle och gått där ifrån. Efter det så var det bara att lägga fram alla korten på bordet för honom och berätta allt. Kan hända att jag får sådana drömmar nu, men inte i samma utsträckning. Men jag bara skiter i det nu, jag har ett jobb som måste skötas och personer som måste utbildas och ledas! Jag har inte tid längre med drömmar och skit:D. Undrar du/ni något så skicka PM. Nås bäst via PM. Då jag vet att jag inte kommer att söka upp denna tråden igen och fortsätta skriva.. jag loggar kanske in en gång i veckan=).. Ricktigt "Dubbeldröm" har jag inte haft jag har 3-4 olika versioner av drömmar som förkommer lite då och då. Jag "avancerar" i dem för varje gång som det händer. Det som jag skrev om längst upp var en utav dem som satt i min skalle i två veckor. Vissa nätter så vaknade jag men direkt när jag somnade så var jag tillbaka,. som om att det var reklam eller något.. sjukt!.. aja konstiga saker vi människor kan ha för oss ibland... *Jag reserverar mig för eventulla stavfel, men jag bara skiter ii. Orka rätta det, jag vill surfa vidare!!*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.