I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad ska jag göra, varför känner jag så här?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-12-13 16:24

vad ska jag göra, varför känner jag så här?

det hela började med att jag och min flickvän gjorde slut för cirka 1 månad sen efter ett 1 års förhållande.
Hon gjorde slut med mig pga at hon sa att hon kanske börjat gilla en annan.
jag blev helt förstörd, medans hon kom tillbak till mig och var så förstörd och ångrade allt hon gjort och sa att hon verkligen älskade mig, att hon inte insåg det, att hon inte visste vad hon höll på med.
jag tog tilbak henne efter ett tag, pratade ut ganska mkt om det.
frågade mkt om det och om dom hade gjort nått, och hon sa att dom inte gjort nånting,

får veta iförrgår, att så var inte läget.
hon hade strulat med killen när vi var ihop, gjort slut dagen efter och haft sex med han dagen efter hon gjorde slut.

så hon har liksom ljugit om det och varit otrogen.

jag har varit med henne 2 dar nu och pratat om det, ifs försökt prata om det.

mitt hjärta säger att jag ska förlåta henne för jag älskar henne så mkt.
medans min hjärna säger "hon kan dra åt helvete."

Hon gråter ju hela tiden och säger att hon ångrar allt och aldrig skulle göra om det.
jag tror på henne, men samtidigt så känner jag att jag inte kommer kunna lita på henne lika mkt om vi fortsätter.

samtidigt som hon har sagt att om jag skulle vara otrogen så skulel hon göra slut direkt och hon har alltid varit skit orolig att jag skulel gjort nått på fyllan udner vårt förhållande, och ändå gör hon det?

jag förstår inte..