I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjuka Sammanträffanden!!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-12-06 00:41

Sjuka Sammanträffanden!!

Den senaste tiden har det hänt allt för mycke sjuka saker med mig....Sammanträffanden. konstiga och sjuka samanträffanden...T.e.x jag sitter o tänker på att jag vill ha mat från  Mc.donalds. precis då ringer morsan o frågar om ja vill ha mat från Mc.donalds...eller, jag går och snackar me en polare om nånting som involverar polisen. precis då rullar en snutbil förbi.

Sånna saker händer hela tiden o ja börjar fan bli nojjig...Och dom senaste 2 veckorna har de bara blivit värre me sjukare saker och mera sammanträffande...Typ 60% av gångerna jag kollar på klockan står det dubbelt, typ 22.22 o.s.v....Jag är fatalist och jag tror stenhårt på ödet, och nu när det  händer så mycke störda grejer börjar ja tro att det är nåt som är på gång asså....helt seriöst..Jag tänker inte ens gå in på mina tankar om varför det  händer för då kommer nån skriva in mig någonstans och det vill jag inte. men men

Det jag igentligen ville komma fram till med det här var, händer det här många bara att jag inte inser det? eller är det bara mig?

Holla om ni har nån erfarenhet eller tips.....

hejhej

http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic