I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad ska man göra?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2006-11-22 19:02

Vad ska man göra?

Har ingen annan plats att skriva på så,

Hur ska man börja? jo jag mår jävligt dåligt.. just nu känner jag mig riktigt deprimerad och när jag mår så så börjar jag alltid tänka på alla möjliga saker och när det gäller mig så finns det mycket.
Jag klarar inte av att gå ut bland folk, kan inte åka buss för känner mig så jävla osäker och otrygg, har inte specielt många vänner och studerar på distans pga ovanstående, jag vill göra så mycket.. jag är en person som värkligen vill njuta av lite, jag vill inte vara den svenson som bara jobbar och kommer hem.. jag vill vara anorlunda, vara mig själv och bara njuta.. jag kan inte, jag vågar inte.. jag är rätt kraftig och jag tror det är grunden till hur jag mår, jag har ingen flickvän och har inte haft någon.. Jag lärntar så efter en att hålla om som värkligen tycker om mig för den jag är, en som jag kan göra saker med, dela min smärta med, ja.. göra allt med men det finns ingen, hur ska man göra? vem är intreserad av mig? och varför vågar jag inte ta steget och göra saker.. detta gäller även hemma, jag är dj "säger jag" för jag har skivspelare mm men jag spelar knappt.. jag gillar det, nejk jag älskar att göra det men.. kommer aldrig igång, samma med träning,skolan, ja allt och jag känner mig värdelös, varför klarar jag inte av det? vad fan ska man göra? varför kan en osäker överviktig kille inte känna sig trygg i världen? varför ska jag må så jävla piss när jag vet att jag förtjänar bättre? jag är klyven och vet inte till vem jag ska vända mig till.. min mor går inte när det gäller detta ämnet och ingen annan i min familj, jag tror faktist att jag inte vågar göra det men så är det.. skriv gärna, känns skönt att få prata med någon som värkligen förstår en.

Tack

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."