I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-11-17 23:21

problem..

okej skriver det här bara för å få ur mig skiten...

Min tjej var hos doktorn för att hon haft ont i magen rätt mkt på senaste tiden.
Det visade sig att det berode på stress å att det kan vara för att vi har bråkat mkt på sistone. Vi bor ihop å allt men hon är inte 18 än å hennes morsa vill kunna styra hennes liv totalt så nu skulle hon sova där några dagar för att kunna stressa ner å få tid för sig själv.
egentligen skulle vi ha träffats idag å umgåts, hennes morsa sa till och med igår  att det var okej att vi gjorde det idag men sen när vi bestämde att jag skulle komma dit idag flippa hennes morsa ut totalt å bla bla "han kanske vill att du ska må dåligt" "han vet att du behöver vila upp dig" sen när jag ringer henne blir hennes morsa skit arg men vafan är det så konstigt att man vill höra hur det är med den man älskar? det är som att hennes mamma vill stänga ut mig.. vafan ska man göra? blir så jävla ledsen å trött på det..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.